Fitness Seller

hoe snel daalt jouw vetpercentage?

Bezoekers in dit topic

The Special K

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
248
Waardering
11
Lengte
1m64
Ik ben nu 3 weken ernstig aan het trainen en op mijn voeding aan het letten en ben zo 1 % vet kwijt. Van 27,8 naar 26,8

Hoe snel zakt jullie vetpercentage?
 
Het mijne daalt langzamer en langzamer....beetje leeftijd en kan momenteel ook niet voluit trainen.
Dat kost helaas massa:(
 
Een % per week moet lukken, als ik dichter bij de 12% komt wordt het lastig om een % per week te pakken. Daarom gooi ik bij 14% een eca stack er in.
 
Mijn vet is een beetje traag van begrip, dan duurt het een stuk langer.
 
Mijn vet is een beetje traag van begrip, dan duurt het een stuk langer.

mijne is ook nie zo vlot.
begon eind oktober 2008 op 130 en 30% en zit nu 2 weken geleden gemeten op 118 en 21,4% dus of het snel is weet ik nie.. maar denk het niet
 
Veel te traag, nieuw vet van het bulken gaat er sneller af.
Maar het eeuwige vet gaat pas langzaam weg.
Met zo'n 1 tot max. 2% per maand
 
ik deed bij een hele scherpe cut (geen cheatmeals of junkdays) 9% in 2 maanden dus zoiets van 1% per week, dit ging gepaard met 6 dagen trainen met elke dag 30min cardio hiit...

ik zit nu op 13-14% en kan je verzekeren dat vanaf daar 1% per week onmogelijk is... cutten tot 10% moet je echt 2 maanden of meer aan vastbinden...
 
ik deed bij een hele scherpe cut (geen cheatmeals of junkdays) 9% in 2 maanden dus zoiets van 1% per week, dit ging gepaard met 6 dagen trainen met elke dag 30min cardio hiit...

ik zit nu op 13-14% en kan je verzekeren dat vanaf daar 1% per week onmogelijk is... cutten tot 10% moet je echt 2 maanden of meer aan vastbinden...

Ligt er helemaal aan als je een tijd op onderhoud blijft eten en op 14% blijft
hangen en dan weer ga cutten he je die 4 % er zo af
 
Ligt er helemaal aan als je een tijd op onderhoud blijft eten en op 14% blijft
hangen en dan weer ga cutten he je die 4 % er zo af

met daarbij 4kg spierverlies ja:p

"iedereen" kan snel cutten, maar de kunst is om je spiermassa te behouden, of iig zo weinig mogelijk inleveren.

Met een bf boven de 15 hoef je opzicht maar weinig spiermassa te verliezen, maar als je gaat cutten onder de 10% zal het een ander verhaal worden, mits naturel natuurlijk.

Ik ben nu zelf al 3á 4 kg afgevallen alleen al omdat ik nu s'avonds weinig tot niets eet (500gr kwark), zonder cardio oid te doen (alleen eerste week).

Het hangt er ook helemaal vanaf in welke situatie je begint met de cut.
 
Om te cutten moet je er alle tijd voor nemen en geen te snelle resultaten verwachten.
Ik doe het ook rustig aan, de zomer is nog ver weg. Heb nog zo'n 5% te verliezen tegen de zomer, dan hopelijk op 8% eens
 
met daarbij 4kg spierverlies ja:p

"iedereen" kan snel cutten, maar de kunst is om je spiermassa te behouden, of iig zo weinig mogelijk inleveren.

Met een bf boven de 15 hoef je opzicht maar weinig spiermassa te verliezen, maar als je gaat cutten onder de 10% zal het een ander verhaal worden, mits naturel natuurlijk.

Ik ben nu zelf al 3á 4 kg afgevallen alleen al omdat ik nu s'avonds weinig tot niets eet (500gr kwark), zonder cardio oid te doen (alleen eerste week).

Het hangt er ook helemaal vanaf in welke situatie je begint met de cut.


Klopt wel. Maar ik bedoel te zeggen als je zeg maar van 25% naar 14% bent gegaan en dan die laatste 4 % er nog af cutten gaat moeilijker als je het aan één stuk door doet. In die tussen tijd een paar week op onderhoud eten zal dan goed zijn om vandaaruit van 14% naar 10% te cutten. Zal dan sneller gaan dan dat je het aan één stuk door cut.
 
ik kan het niet in percenten uitdrukken, maar als ik nog maar een beetje minder ga eten dan daalt mijn vetpercentage al beslissend. Ik ben een hard gainer maar het voordeel daarvan is dat ik nooit dik wordt en gemakkelijk in de beste vorm kan geraken tegen de zomer.
 
Die van mij heel snel. Als ik niet oppas zelfs in een bulk.
 
Heel snel, kom ook heel makkelijk aan als ik eenmaal mezelf aan't eten krijg.
 
Hoe gemeten? Wat zegt de spiegel?
 
nu ik zo goed als geen koolhydraten inneem is mijn vet% heel hard aan het dalen
 
Heb mijn doelen laag gezet, (6% in 5 maanden) en ben nu al 2% kwijt (in 1 maand) - dus dat gaat lekker! Nou heb ik ook een hoop vet te verliezen, dus ik ga nog harder door dan dat ik al deed!
 
Nooit , het stijgt enkel .
 
Back
Naar boven