Fitness Seller

Hoe snel kan ik dit vet wegwerken? [FOTO]

Bezoekers in dit topic

Twitter

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2010
Berichten
90
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Ik woog 2 jaar geleden 86 kilo en nu rond de 70 kilo maar je kan op de foto zien dat er nog vet aanwezig is wat weg moet en ik wil alles lekker strak maken ipv van dat hangend vet heeft iemand enig idee hoelang het zou duren voordat al het vet weg is ik wil ook krachttraining doen om alles strak te maken.



-weg-
Zou het binnen 1.5 maand mogelijk zijn om al dat overtollig vet kwijt te raken?
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij dat je gyno hebt, je bent zeker meerdere weken keihard bezig of je moet zelfs de plastische chirurgie bezoeken:(
 
:nut:

Kom eerst eens met je plan, je voedingsschema, sport schema.
Aan de hand daarvan kunnen we proberen wat zinnigs te zeggen.
 
gyno is niet weg te trainen ouwe

OT: ik zou eens een beetje gaan googlen op gyno kijk eens wat het is, het ziet er wel zo naar uit
 
Zou gyno kunnen zijn ja, al laat je dat best door een arts bekijken. Het ziet er iig wel zo uit.

Dit vet kan je tot op bepaalde hoogte wegwerken in 1,5 mnd, maar verwacht niet dat je dan al helemaal hard staat met abs zichtbaar. Dan ben je toch nog enkele weken langer bezig. Hangt ook allemaal af van hoe vaak je cardio gaat doen ed.
 
Ik dacht dat ik gyno had, als dit gyno is, dan heb ik niet meer dan puffie nipples..

En wat Big-T al zegt, het zal wel even duren..
 
dit is al onderzocht en het is gewoon 100% vet blijkbaar gaat er gewoon veel vet naar mijn borsten ipv naar mijn buik.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

ik heb 2 jaar terug mijn vet laten opmeten en daar kwam 36% uit.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Waar het mij nu om gaat is dat voor de zomervakantie alle vet wegwerk en met het spieren kweken begin ik na de zomervakantie
 
dit is al onderzocht en het is gewoon 100% vet blijkbaar gaat er gewoon veel vet naar mijn borsten ipv naar mijn buik.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

ik heb 2 jaar terug mijn vet laten opmeten en daar kwam 36% uit.

ah oke, het zal in ieder geval een tijdje duren...

Maar kloppen je stats, 1,74 en 73 kilo?
 
dit is al onderzocht en het is gewoon 100% vet blijkbaar gaat er gewoon veel vet naar mijn borsten ipv naar mijn buik.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

ik heb 2 jaar terug mijn vet laten opmeten en daar kwam 36% uit.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Waar het mij nu om gaat is dat voor de zomervakantie alle vet wegwerk en met het spieren kweken begin ik na de zomervakantie

veel trainen en erg goed op je voeding letten!!!!!
 
In 1,5 maand?? Dan zul je flink teleurgesteld worden. Schat toch wel minimaal 3 maand wil je een beetje strak staan. Dit is toch wel 20%
 
dit is al onderzocht en het is gewoon 100% vet blijkbaar gaat er gewoon veel vet naar mijn borsten ipv naar mijn buik.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

ik heb 2 jaar terug mijn vet laten opmeten en daar kwam 36% uit.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Waar het mij nu om gaat is dat voor de zomervakantie alle vet wegwerk en met het spieren kweken begin ik na de zomervakantie
- Naast gyno (groei van de borstklier) heb je ook borstvorming door opstapeling van vet. Sommigen laten dit wegzuigen omdat zelfs bij cutten vaak nog een deel blijft zitten (tenzij je heel erg laag in vet gaat zitten). Maar je kan het proberen met cutten alleen.

- Dat is aardig hoog, je moet weten dat je best niet meer dan een kilo vet per week verliest (om je spiermassa niet te verbranden). Dus dan ben je wel even zoet voor 2-3 maanden hoor. Tenzij je je cardio gaat opvoeren naar meer dan een uur per dag.

- Ok. Ik zou toch zeker 2 maanden plannen. Post je voedingsschema maar, en rustig met cardio beginnen.
 
In 1,5 maand?? Dan zul je flink teleurgesteld worden. Schat toch wel minimaal 3 maand wil je een beetje strak staan. Dit is toch wel 20%

en dan voornamelijk cardio trainen?
 
damn.. Veel sporten/bewegen beperk je kcal inname en verlaag je koolhydraat en vet inname.
 
- Naast gyno (groei van de borstklier) heb je ook borstvorming door opstapeling van vet. Sommigen laten dit wegzuigen omdat zelfs bij cutten vaak nog een deel blijft zitten (tenzij je heel erg laag in vet gaat zitten). Maar je kan het proberen met cutten alleen.

- Dat is aardig hoog, je moet weten dat je best niet meer dan een kilo vet per week verliest (om je spiermassa niet te verbranden). Dus dan ben je wel even zoet voor 2-3 maanden hoor. Tenzij je je cardio gaat opvoeren naar meer dan een uur per dag.

- Ok. Ik zou toch zeker 2 maanden plannen. Post je voedingsschema maar, en rustig met cardio beginnen.


ik ga nog ff kijken hoe ik dat met die voeddingsschema ga aanpakken want mijn voeddingsschema nu is naar de klote ik ontbijt niet eet rond 2 uur een broodje en pas rond een uur of 6 avondeten dat is het.
 
Ai, 73kilo, met bf van 36...

Ik zou zoiezo ook flink gaan trainen, anders blijft er niet veel meer van over denk ik...


2 jaar geleden was het 36% toen woog ik ook 86 kilo ik ga vandaag ff in de sportschool opmeten hoeveel % ik nu heb
 
ik ga nog ff kijken hoe ik dat met die voeddingsschema ga aanpakken want mijn voeddingsschema nu is naar de klote ik ontbijt niet eet rond 2 uur een broodje en pas rond een uur of 6 avondeten dat is het.
Dat is erg slecht want dan heeft je lichaam de neiging om je stofwisseling stil te leggen en elk grammetje vet op te slaan zeg maar. Regelmatiger gaan eten dus en dat mag ook flink wat zijn, maar wel van de juiste voeding uiteraard en ondersteund met dagelijkse cardio. Ja dat las je goed, dagelijks ;)
 
Back
Naar boven