XXL Nutrition

Hoe snel kracht terug na cut.

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 843
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Iraj

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2018
Berichten
243
Waardering
45
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hallo beste bber's.

Nu vraag ik me af, ik woog 100kg op 20% vet ongeveer. Ik wil ongeveer naar de 12% BF toe gaan. Nu merk ik een redelijk kracht verlies. Stel ik ben uit eindelijk 12% BF, hoelang duurt het dan voordat ik weer op mijn ouwe gewichten zit, wat ik kon toen ik 20% BF had? of is dat niet mogelijk meer doordat je gewicht lager is?

MVG
 
Je valt te snel af. dan verlies je kracht. ik ben van 25% naar 17% gegaan en ik ben sterker geworden ik ga door cutten naar de 10%
 
Je valt te snel af. dan verlies je kracht. ik ben van 25% naar 17% gegaan en ik ben sterker geworden ik ga door cutten naar de 10%

Met een spuit in je reet is dat nog mogelijk ja.

Iraj

Het is logisch dat je kracht verliest gezien je minder weegt en je minder eet (minder energie).. Als je te snel gaat cutten dan kan je wel eens te veel kracht verliezen maar iets achteruit gaan is normaal. (je moet niet van je bench van 120 naar 100 gaan maar 110-115 is best ok?)
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Met een spuit in je reet is dat nog mogelijk ja.

Iraj

Het is logisch dat je kracht verliest gezien je minder weegt en je minder eet (minder energie).. Als je te snel gaat cutten dan kan je wel eens te veel kracht verliezen maar iets achteruit gaan is normaal. (je moet niet van je bench van 120 naar 100 gaan maar 110-115 is best ok?)
Ja dat snap ik uiteraard, daar ben ik me ook van bewust. Maar hoe snel zou je op je oude kracht niveau terug zijn als je weer gaat bulken. Maar je wel 10kg lichter in gewicht bent dan voorheen. Of is dat niet mogelijk?
 
Je valt te snel af. dan verlies je kracht. ik ben van 25% naar 17% gegaan en ik ben sterker geworden ik ga door cutten naar de 10%
Ik weet natuurlijk niet in welk stadium jij zit van trainen. Maar als je redelijk dicht bij je naturel limiet komt, gaat kracht opbouwen tijdens cutten helaas niet meer.
 
Jullie hebben gelijk heren, Ik zit in me muscle memory fase.

Even geen rekening gehouden dat dit niet bij iedereen zo is.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Back
Naar boven