MuscleMeat

hoe snel massa verliezen na D-bol?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Een maat van mij is bezig met een licht kuurtje..
week1-8 deca 200mg
week1-7 sus 250
week1-4 d-bol 25mg

Ja ja dat ik iemand toch nog een klein kuurtje aanraad is een wonder.. :D

maar.... elke week kwam hij 2 kilo aan.. dus na 4 weken had hij al 8 kilo gewonnen.. toen hij stopte met de D-bol raakte hij meteen binnen 1 week weer 2 kilo kwijt......
Normaal gesproken zou je zeggen dat door de lage dosering het vocht winst minimaal is..
en dan alsnog verlies je dat vaak pas na minimaal 2 weken na de hele kuur..

dus nog meer mensen ervaring met snel gewichtsverlies na het stoppen van D-bol...

hij wordt trouwens nog steeds elke dag sterker..
 
Originally posted by Hulk
.... dus nog meer mensen ervaring met snel gewichtsverlies na het stoppen van D-bol...
.... hij wordt trouwens nog steeds elke dag sterker ....

Ook alleen d-bol gedaan (15-aug gestopt) en minimale terugval Hulk, ik werd er alleen niet sterker van ??? ?

Mijn d-bol only kuur staat in het archief.

Groet Smalluser :thumb:
 
I know!!

maar niet nadat je gestopt was meteen verlies toch??
 
Originally posted by Hulk
I know!!

.... maar niet nadat je gestopt was meteen verlies toch?? ....

Nee niks verloren direkt na de kuur (wel Nolvadex !!! post-cycle)

Begon met 103 kg eindigde met 110 kg op 15/8 >>>> 11/9 107 kg en momenteel 108 kg !


Groet Smalluser :thumb:
 
Je hoort van iedereen hier dat ze D-bol gebruiken...

Maar 1 persoon reageert maar.... Kom op waar zijn de verslaafde? :p
 
Originally posted by Hulk
Je hoort van iedereen hier dat ze D-bol gebruiken...

Maar 1 persoon reageert maar.... Kom op waar zijn de verslaafde? :p

er zijn er maar weinig die DBOL only doen dus de rest kan daar niet over mee praten :p
 
That's a point !!!!! DUTCH BUSTER.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Hulk

Ja ja dat ik iemand toch nog een klein kuurtje aanraad is een wonder.. :D

Ik vind het eng idee om iemand te laten moderaten die een voorstander is van zware dosering voor alles en iedereen. De enige die hier zou moeten moderaten is Big Cat.
 
Re: Re: hoe snel massa verliezen na D-bol??

Originally posted by HardcoreMF


Ik vind het eng idee om iemand te laten moderaten die een voorstander is van zware dosering voor alles en iedereen. De enige die hier zou moeten moderaten is Big Cat.


en die doet het nog zwaarder :D :cool: :D :D
 
he hardcoremf

bekende kreet hcmf ,bekend in mdmblik?????????
ik hoor het wel
grtzz kite johan hrdcmf
 
Re: he hardcoremf

Originally posted by kitejohan
bekende kreet hcmf ,bekend in mdmblik?????????
ik hoor het wel
grtzz kite johan hrdcmf

he johan,

mdmblik..... ik weet niet waar wat of wie dat is, maar ik ben er niet bekend mee.... Als het jouw naam is maak ik wel een nieuwe username aan als je dat wilt.... je kan mn passwordt dan ook krijgen.

FLex
 
beetje onaardig... hardcore MF...

heb je er wel eens aan gedacht dat als ik advies geef.. dat ik dat doe kijkend naar iemand zijn gegevens.. Aangezien ik niemand onder de 90 kilo AS aanraad zijn de doseringen nooit zo laag als dat ze nu waren..

En nu doe ik dat wel.. dus....
maar als jij en andere alleen de mening willen hebben van 1 persoon.. dan luister je toch gewoon niet naar mij... moet je lekker zelf weten.:mad:
 
Originally posted by Hulk
beetje onaardig... hardcore MF...

heb je er wel eens aan gedacht dat als ik advies geef.. dat ik dat doe kijkend naar iemand zijn gegevens.. Aangezien ik niemand onder de 90 kilo AS aanraad zijn de doseringen nooit zo laag als dat ze nu waren..

En nu doe ik dat wel.. dus....
maar als jij en andere alleen de mening willen hebben van 1 persoon.. dan luister je toch gewoon niet naar mij... moet je lekker zelf weten.:mad:

Ik luister naar niemand hier, ik heb geen advies nodig, ik kom om advies te geven.
 
mooi.. gelukkig maar dat we grote, sterke, opgeleide mannen zoals jij hebben.. waar zouden we zijn zonder onze alles wetende Hardcore Mother ****er..
 
Waarom lage doseringen dan?? Je legt je eigen systeem toch al plat, dan ook maar maar max. resultaten zodat de hoevelheid kuren te beperken is, wat uiteindelijk de gezondheid ten goede komt.

Bovendien waarvoor kuurt 90%?? MASSA..

En als het goed is is iedereen op de hoogte van de nevenwerkingen van AAS
 
je kan niet iedereen dezelfde doseringen geven.. afhankelijk van je gewicht.. je wil namelijk niet meer bijwerkingen hebben dan resultaat..
 
Originally posted by HardcoreMF


Ik luister naar niemand hier, ik heb geen advies nodig, ik kom om advies te geven.
en commentaar.
 
Originally posted by Hulk
mooi.. gelukkig maar dat we grote, sterke, opgeleide mannen zoals jij hebben.. waar zouden we zijn zonder onze alles wetende Hardcore Mother ****er..

Ik wist wel dat je een verstandige jongen was diep van binnen.
 
Originally posted by HardcoreMF


Ik luister naar niemand hier, ik heb geen advies nodig, ik kom om advies te geven.

Ben je familie van Big Cat ofzo? godcholera doe ff lekkah niet zo uit de hoogte mafkees.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven