thnx, mja ik heb last van mn rechterbovenarm, soms voelt het alsof ie heel zwaar is, soms krijg ik steken/cq 'stroomschootjes'. de plekken zijn verschillend, soms in mn schouder, soms biceps, soms triceps, ik kan het niet echt goed pinpointen. Het doet niet echt superpijn ofzo, maar ik denk toch dat als ik te snel weer ga beginnen dat ik het dan alleen nog maar erger maak (ik ben bang dat ik het dan onherstelbaar beschadig). Ayway, mn fysio zei: rusten, maar ik ga maandag ook nog maar even langs mn huisarts want ik rust dus onderhand alweer 3 weken..
Over het spierverlies: ik heb er nog niet zoveel van gemerkt, dus zo hard is het nog niet gegaan. Ik denk dat ik het idd nog best veel heb behouden door genoeg te eten. Supervet ben ik daar trouwens nog niet van geworden (nog niet...
), maar ik ben wel ecto, dus dat is misschien een mazzeltje.. Nog suggesties anders voor het eten, misschien hoog eiwitten laag koolhydraten ofzo ?
Mn ego baalt er iig zeker van Robin, begin eindelijk een beetje breed te worden, mensen begint het op te vallen, en jahoor...ik krijg een blessure GRRRRRR... Maar de motivatie is er zeker nog, want als ik niet zo bang was geweest dat ik mn arm echt onherstelbaar beschadig, dan was ik allang terug geweest in de gym