AndroidHealthClinic

hoe snel vooruit in kracht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by iKsZ
Ik weeg namelijk nog geen 60kg en ik bankdruk 75kg 5keer. 160kg squatten haal ik de helft maar dan wel 8 hh en DL ook 80kg 8 hh. En ik ben echt geen massamonster of genetisch sterk aangelegd.


denk inderdaad niet dat het iets met gewicht te maken heeft..ik deed toen ik 60kg was ook een kilo of 65/70 8x de lucht induwen
 
Originally posted by the bear
Heb gister nog even gecheckt op de sportschool, deadlift haalde ik toch wel redelijk makkelijk 8herhalingen van 45kilo, en de squat met 80 lukte 4x zonder spot. Misschien gaat het inderdaad heel snel als ik gewoon ga trainen op 3-5 herhalingen.

Je doet 5x75kg BP, op zich al behoorlijk, en DL doe je met 45kg ,wat dan weer wat aan de lage kant is.

Ik denk niet echt dat het probleem van het slippen bij de stang ligt, toch niet bij 45kg. Als je echt weinig "knijpkracht" heb kan je je mischien hand grips aanschaffen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

kosten niet veel en zijn toch effectief.
 
blaarg, met die grippertjes durf ik zelfs niet meer opwarmen :s

neen, imo zijn die grips niet zoveel waard. wil je je grip sterker hebben, gewoon geen handschoenen of straps dragen. en barbell holds doen. dus zo lang mogelijk vasthouden met een zwaar gewicht. en de volgende training proberen iets langer vast te houden.
 
Originally posted by Spike
wil je je grip sterker hebben, gewoon geen handschoenen of straps dragen. en barbell holds doen. dus zo lang mogelijk vasthouden met een zwaar gewicht. en de volgende training proberen iets langer vast te houden.

idd klinkt goed

:thumbup:
 
Back
Naar boven