AndroidHealthClinic

Hoe soepel zijn jullie op gebied van voeding ?

Bezoekers in dit topic

Ik ben zo soepel als een tuinslang op het gebied van voeding.
 
Tijdens de week redelijk strikt. tijdens het weekend ook, maar kan al een een dagjejunk tussen zitten.
 
de ene dag ontbijt ik om 8 uur, de andere dag om 10 uur, maar zorg wel altijd dat ik het juiste eten binnenkrijg en redelijk verdeeld over de dag.
Dus qua tijdstippen ben ik soepel, qua voeding strikt
 
Ben elke dag strikt met mijn voeding! Voeding is de eerste bron van groei! Dus zeer belangrijk. Je kan zoveel trainen als je wil maar als je niet goed eet zul je ook niet snel genoeg groeien. Als je fanatiek genoeg bent in je sport en daar aan denkt zul je je vanzelf strikt aan je voedingsschemagaan houden. Het is toch zonde als je sneller kan groeien en die kans laat liggen???
 
Ben elke dag strikt met mijn voeding! Voeding is de eerste bron van groei! Dus zeer belangrijk. Je kan zoveel trainen als je wil maar als je niet goed eet zul je ook niet snel genoeg groeien. Als je fanatiek genoeg bent in je sport en daar aan denkt zul je je vanzelf strikt aan je voedingsschemagaan houden. Het is toch zonde als je sneller kan groeien en die kans laat liggen???

niet goed eten groei je niet sbek?
als ik elke dag veel junk ( en voldoende proteine binnenkrijg ) en (zwaar) boven mijn behoefte zit dan kom ik echt wel aan qua spiermassa, en nog vlot ook.

er is niks goeds aan veel junken.
Iemand die perfecte gezonde maaltijden eten voor een totaal aan kcal wat OP zijn behoefte ligt komt geen grammetje spier aan.

Iemand die boven zijn behoefte ongezond junkt komt vlotjes (spier)massa aan.

;)
 
Bij cutten hoort op je eten letten, dus dat doe ik.
Kcal tellen, verhoudingen in de gaten houden, max. 1x per week een junkavondje (evt. met alcohol), de rest van de week alleen clean eten.
Op m'n werk heb ik verteld dat ik niet van taart houd, dus het ergste wat me kan overkomen (zoals gisteren) is een saucijzenbroodje als traktaktie - die neem ik dan wel aan...
 
Veeeeeeels te soepel. Komende tijd proberen doordeweeks wat beter op te letten. Frustreert nogal dat ik soms een dag zonder eiwitten leef..
 
Voor mij maakt het niet uit hoe ik aan me kcals en eiwitten kom, als ik er maar aan kom:P. Dus er is altijd plaats voor afwijkingen.
 
Ik ben zoo jaloers op de mensen die maar 'vreten en zuipen' wat ze tegenkomen, pffff.. Ik moet echt strict zijn anders werkt het bij mij allemaal niet (cutten).

Verder heb ik geen zin om nadat ik hard werk in de gym mezelf vol te schuiven met zooi, doe het niet voor niets.
 
ik ben flexibel.
 
Ben echt van het stricte afgestapt. Ik heb wel richtlijnen, maar wijk er erg vanaf. Reageer hier ook goed op.. misschien beter dan dat hele stricte..
 
MWHAHAHAHAHA heel erg bekend, laatst nam ik 's avonds mijn bak kwark terwijl de rest chips en nootjes zaten weg te spoelen met cola. En dan met z'n allen op mij inbeuken dat kwark ongezond is vooral 's avonds voor het slapen. Nou dan ga ik de discussie al niet meer aan.

Mensen die zeggen dat kwark ongezond is zijn gewoon complete retards die er maar wat uitgooien om iets te kunnen zien. Ocharme jij dat je zo'n sullen als vrienden hebt, lol.

Enfin, ik eet in de week gewoon heel strict. In de weekends niet.
 
Back
Naar boven