MuscleMeat

Hoe sport combineren met partner/kids?

Bezoekers in dit topic

Nitwit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
4.028
Waardering
709
Lengte
1m78
Lady's, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie de sport combineren met jullie partner/kinderen/beide?

Traint jullie partner ook?Zo nee: Snappen ze de toewijding? De frequentie van de trainingen en de aangepaste voeding? Of tref je weerstand?
Wat vinden ze van de uiterlijke veranderingen? In mijn omgeving merk ik toch wel wat commentaar op door mij geposte BB vrouwen (FB). 'Niet mooi' en ' Dat meen je toch niet?' ..hoor ik met regelmaat.

Gewoon interesse :D
 
Laatst bewerkt:
I like where this thread is going, krijgen we privé-info van onze vrouwelijke leden...
 
Dus. Zover had ik nog niet gedacht.. Zat idd te denken aan de toekomst en het gemekker met mannen die geen vrouw willen die gespierd is.
Ik heb wel een kind, geen partner nee. ;-) (Calyptus vraag voor zijn Ninja edit..)
 
Laatst bewerkt:
sorry schat, ninja-edit...

om te beantwoorden: als je partner niet leuk vind wat je doet/het niet mooi vind, waarom is het je partner dan?
 
Ik zag het ;-)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 18:35 ----------

Never the less.. Ik ben dus wel benieuwd hoe de dames het hier doen en hoe hun heren er mee omgaan.

Ik ken hier geen 1 man die het aantrekkelijk vindt om een gespierde vrouw te hebben. 9 van de 10 hebben commentaar op de manier van eten (onzin, blabla..) en 3/4x per week trainen schijnt niet van deze wereld te zijn..

Dat soort ongein.
 
gaat zowiezo een moeilijke tijd worden als de kids net geboren zijn.

dan is het vooral voor moeder de vrouw erg moeilijk om fatssoenlijk te eten en trainen de eerste weken omdat je in je hoofd nog erg bezig bent met je kleintje.

naarmate de tijd vordert zul je gewoon duidelijke afspraken moeten hebben dat je nog minstens 2x per week kunt trainen en voeding ligt helemaal aan je zelf of je je er aan kunt houden, dan zouden kids geen belemmering hoeven wezen.
 
Ik ken hier geen 1 man die het aantrekkelijk vindt om een gespierde vrouw te hebben. 9 van de 10 hebben commentaar op de manier van eten (onzin, blabla..) en 3/4x per week trainen schijnt niet van deze wereld te zijn..

Dat soort ongein.

persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben, integendeel...

Zolang ik maar niet moet koken, want bij mij is gezond eten meestal rauwe groenten en wat kipfilet.

Amazone-vrouwen rulen, zolang ik maar sterker ben... Ik denk dat dat laatste iets is voor veel mannen, je wilt de "protector" zijn in de relatie, niet de scrawny bitch.
 
sorry schat, ninja-edit...

om te beantwoorden: als je partner niet leuk vind wat je doet/het niet mooi vind, waarom is het je partner dan?


Later ontwikkelde passie voor sport? Dus lange relatie; ineens gaan sporten en daarin door willen..vervolgens opstandige partner als gevolg?Gokje hoor.
 
Laatst bewerkt:
Later ontwikkelde passie voor sport? Dus lange relatie; ineens gaan sporten en daarin door willen..vervolgens opstandige partner als gevolg?Gokje hoor.

ms een hint dat je toch niet voor mekaar gemaakt bent...
 
ms een hint dat je toch niet voor mekaar gemaakt bent...

Mogelijk, maar we dwalen af :D

Ik merk bij mij wel dat ik 100% zeker weet dat ik niemand meer wil die niet in de sport zit. Als je zelf naar een strak lijf toe traint zit je niet te wachten op een papzak. Met alle respect; die lopen er hier in de buurt meer dan genoeg rond :rolleyes:

En inderdaad; iets meer begrip voor de toewijding, support ipv gezeik.
 
Even een reactie van een vrouwelijk lid dan :D.
Mijn vriend heeft wel bewondering voor het feit dat ik zo consequent bezig ben met de sport, maar hij zegt te veel spieren een afknapper te vinden. Nu ja, te veel is in zijn ogen duidelijk zichtbare spieren. Maar ik denk dat hij het stiekem toch wel leuk zou vinden moest ik wat meer spieren hebben, alleen toont hij dat niet zo.
Kids heb ik (nog) niet, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik denk dat het toch zeker in het begin een beetje aanpassing vraagt. Al ben ik wel van plan later een serieuze home gym uit te bouwen, bespaart je het heen en weer gaan naar een gym.
 
Home gym ftw.. Wil ik ook, als ik de lotto win ;-)

Ja juist, dat bedoel ik dus; dat ze dan ineens bang zijn voor die spieren bij hun vriendin.. Wel goed dat hij bewondering voor je heeft Sakura!
 
Ik ben niet onmogelijk om mee te leven, maar zit wel tegen het randje:D

FF seriously.
Partner moet begrijpen & accepteren dat er veel tijd in zit.
Lijkt mij wel leuk, samen naar de gym , samen aan de rijst & kip, samen aan de anavar...
 
als je echt een goede relatie hebt dan geef je elkaar de ruimte naast het gezin een echte partner zou je supporten en zelf mee sporten ;) gezond is niet alleen goed voor een goed lijf maar ook voor een goed leven en dat is waar je allebei op uit bent. En je kunt bijna alle maaltijden zo lekker makken als jezelf wilt daar zegt je kind ook geen nee tegen.
En dat erbij jou kind heeft toch meer baat bij een gelukkig/gezonde ''vader'' en moeder.
Wees gewoon jezelf en ga je niet aanpassen je vind echt wel een partner die hier echt geen problemen mee heeft.
Ook vindt je een partner waar jij echt de ''klik'' mee hebt echt dat gevoel dat je denkt dit is hem, elke keer als hij wat gaat zeggen dat jij al weet wat gaat zeggen..(ga zo maar door),
en hij zou niet sporten maar hij zou je wel supporten/steunen en jou in je waarde laten jou de vrijheid geven, dan geef je hem ook wat ruimte voor vrienden/andere hobby's.
Het is geven en nemen in het leven in een relatie al hellemaal, dus don't worry... :) er zijn echt veel grotere ''issues/ziektes/angsten en andere aandoeningen waar je mee te maken kunt krijgen in een relatie en dan steun je elkaar ook door dik en dun netzo lang tot je erbij neervalt!
 
Laatst bewerkt:
Home gym ftw.. Wil ik ook, als ik de lotto win ;-)

Ja juist, dat bedoel ik dus; dat ze dan ineens bang zijn voor die spieren bij hun vriendin.. Wel goed dat hij bewondering voor je heeft Sakura!

Inderdaad, zal heel veel sparen worden :rolleyes:. Ben ook wel blij dat hij mij erin steunt en zo, ook al sport hij zelf niet. Hij heeft ook bepaalde hobby's waar ik niks voor voel en ik laat hem zijn ding ook doen.
En wat je zegt, ik denk dat mannen die de sport niet zo goed kennen alleen maar het beeld hebben van pro bodybuildsters en direct denken dat hun vriendin of vrouw ook zo zal worden. :p

als je echt een goede relatie hebt dan geef je elkaar de ruimte naast het gezin een echte partner zou je supporten en zelf mee sporten ;) gezond is niet alleen goed voor een goed lijf maar ook voor een goed leven en dat is waar je allebei op uit bent. En je kunt bijna alle maaltijden zo lekker makken als jezelf wilt daar zegt je kind ook geen nee tegen.
En dat erbij jou kind heeft toch meer baat bij een gelukkig/gezonde ''vader'' en moeder.
Wees gewoon jezelf en ga je niet aanpassen je vind echt wel een partner die hier echt geen problemen mee heeft.
Ook vindt je een partner waar jij echt de ''klik'' mee hebt echt dat gevoel dat je denkt dit is hem, elke keer als hij wat gaat zeggen dat jij al weet wat gaat zeggen..(ga zo maar door),
en hij zou niet sporten maar hij zou je wel supporten/steunen en jou in je waarde laten jou de vrijheid geven, dan geef je hem ook wat ruimte voor vrienden/andere hobby's.
Het is geven en nemen in het leven in een relatie al hellemaal, dus don't worry... :) er zijn echt veel grotere ''issues/ziektes/angsten en andere aandoeningen waar je mee te maken kunt krijgen in een relatie en dan steun je elkaar ook door dik en dun netzo lang tot je erbij neervalt!

Mooi gezegd!
 
als je echt een goede relatie hebt dan geef je elkaar de ruimte naast het gezin een echte partner zou je supporten en zelf mee sporten ;) gezond is niet alleen goed voor een goed lijf maar ook voor een goed leven en dat is waar je allebei op uit bent. En je kunt bijna alle maaltijden zo lekker makken als jezelf wilt daar zegt je kind ook geen nee tegen.
En dat erbij jou kind heeft toch meer baat bij een gelukkig/gezonde ''vader'' en moeder.
Wees gewoon jezelf en ga je niet aanpassen je vind echt wel een partner die hier echt geen problemen mee heeft.
Ook vindt je een partner waar jij echt de ''klik'' mee hebt echt dat gevoel dat je denkt dit is hem, elke keer als hij wat gaat zeggen dat jij al weet wat gaat zeggen..(ga zo maar door),
en hij zou niet sporten maar hij zou je wel supporten/steunen en jou in je waarde laten jou de vrijheid geven, dan geef je hem ook wat ruimte voor vrienden/andere hobby's.
Het is geven en nemen in het leven in een relatie al hellemaal, dus don't worry... :) er zijn echt veel grotere ''issues/ziektes/angsten en andere aandoeningen waar je mee te maken kunt krijgen in een relatie en dan steun je elkaar ook door dik en dun netzo lang tot je erbij neervalt!

I know all about it..
Geloof me..

Ben gewoon benieuwd naar hoe andere vrouwen het in het gezin inpassen (met alle sport overigens hoor) 3/4x in de week sporten is niet niks. Dat heeft impact. Het eten wat er bij hoort ook.

Ik tref hier in de omgeving vaak gewoon veel onbegrip. Mensen die denken dat ik niet meer geniet (WTF?ik heb de tijd van mijn leven momenteel)
 
I know all about it..
Geloof me..

Ben gewoon benieuwd naar hoe andere vrouwen het in het gezin inpassen (met alle sport overigens hoor) 3/4x in de week sporten is niet niks. Dat heeft impact. Het eten wat er bij hoort ook.

Ik tref hier in de omgeving vaak gewoon veel onbegrip. Mensen die denken dat ik niet meer geniet (WTF?ik heb de tijd van mijn leven momenteel)


Ik geloof je :) soms zeggen ogen ook al genoeg...
Maar het heeft zekers impact maar je moet je niet veel aantrekken wat mensen in je naaste omgeving daarvan zeggen denken, als jij je zo goed voelt en jij red het om huishouden en kind te onderhouden dan gaat dat met een goede partner al hellemaal.. Ik ben geen vrouw dus kan niet oordelen wat zei hier van vinden, maar ik heb vrienden waarbij de 1 fanatiek bodybuilder is en de ander heeft andere hobby's maar die laten allbei elkaar in de waarden en ondersteunen elkaar daar in zoals het moet...
 
zoek je een andere partner als hij daar problemen mee heeft,iemand die even toegewijd is als jouw en er alles voor over heeft net als jouw, iemand als mij dus .En de kids nemen we gewoon mee naar de gym .
Daar is een speeltuin en anders trainnen ze maar gewoon mee , je kan nooit te vroeg beginnen met gewichten te heffen .

simpel als dat...
 
zoek je een andere partner als hij daar problemen mee heeft,iemand die even toegewijd is als jouw en er alles voor over heeft net als jouw, iemand als mij dus .En de kids nemen we gewoon mee naar de gym .
Daar is een speeltuin en anders trainnen ze maar gewoon mee , je kan nooit te vroeg beginnen met gewichten te heffen .

simpel als dat...
O lawd :roflol:
 
Back
Naar boven