MuscleMeat

Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden?

Hoe Sta Jij Tegenover Het Gebruik Van Anabole Steroïden?

  • Positief - ik gebruik ze, en houd het niet geheim

    Stemmen: 28 8,6%
  • Positief - ik gebruik ze, maar houd het geheim

    Stemmen: 30 9,3%
  • Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

    Stemmen: 97 29,9%
  • Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan

    Stemmen: 95 29,3%
  • Negatief - ik gebruik ze niet, en vind iedereen die ze gebruikt een valsspeler

    Stemmen: 55 17,0%
  • Anders / geen mening

    Stemmen: 19 5,9%

  • Totaal stemmers
    324

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van mening dat wanneer je anabolen nodig hebt om je dromen te realiseren, dat er iets niet helemaal goed zit.

Nodig hebt is misschien wat te veel, het kan een zet zijn in de goede richting. Maar goed, het is maar net hoe je dat bekijkt. De één doet het een keer om te proberen de ander gebruikt het om een beest te worden, ik vraag me af of daar nog onderscheid in gemaakt word.

Ik heb het nu 1x gebruikt, en ben met de 2de bezig maar ben echt niet van plan om nog meer te pakken aangezien ik al een fobie voor spuiten heb dus dat gaat het al helemaal niet worden :)
 
Ik ben jaloers op de mensen die er zoveel verstand van hebben.
 
Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

Toen ik begon met deze sport vond ik gebruikers echt zwaar triest. Ik zag het als cheaten en snapte neit dat mensen dat gebruikte en daarmee hun gezondheid op het spel zette.

Nu heb ik zoiets van, als je een paar jaar naturel hebt getraind dan mag je het op den duur wel gaan gebruiken. Ik verdiep me de laatste tijd er erg veel in omdat ik het interessant vind. Ik ben nu trouwens nog steeds van mening dat ik niet ga gebruiken maar ik sta er niet meer negatief tegenover
 
Ik ben van mening dat wanneer je anabolen nodig hebt om je dromen te realiseren, dat er iets niet helemaal goed zit.
als je je huiswerk een beetje over doet en meer van weet,zal je wel zien dat de gevaren ervan helemaal worden opgeblazen door het NeCoDe etc etc...dit is allemaal nog meevallen,als je weet wat je doet zijn de gevaren ervan mininien,en zonder al het harde werk en de juiste voeding helpt het geen bal,dus het is niet zo dat we er minder hard voor werken,we hebben er mss wel wat meer voor over:)
 
Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel
 
als je je huiswerk een beetje over doet en meer van weet,zal je wel zien dat de gevaren ervan helemaal worden opgeblazen door het NeCoDe etc etc...dit is allemaal nog meevallen,als je weet wat je doet zijn de gevaren ervan mininien,en zonder al het harde werk en de juiste voeding helpt het geen bal,dus het is niet zo dat we er minder hard voor werken,we hebben er mss wel wat meer voor over:)

Ik heb er hier al heel wat over gelezen. Maar als je hier op het anabolenforum alleen al leest over de sides, dan vraag ik me al af waar je mee bezig bent. Alleen om groter te worden. Zoals ik al zei, in mijn ogen zit er dan iets niet goed tussen de oren.
 
Ik heb er hier al heel wat over gelezen. Maar als je hier op het anabolenforum alleen al leest over de sides, dan vraag ik me al af waar je mee bezig bent. Alleen om groter te worden. Zoals ik al zei, in mijn ogen zit er dan iets niet goed tussen de oren.
overdaad schaad en ik denk dat die regel voor de meeste dingen wel telt,een kuurtje om de x aantal tijd,kan naar mijn mening geen kwaad:)
 
Ik zou (zeg ik nu) zelf nooit gaan kuren. Ik weet er gewoon weinig vanaf en ik zou mezelf zwak vinden als ik al zou gaan kuren.

Ik vind persoonlijk dat je pas mag gaan denken over kuren als je naturel het maximale eruit hebt gehaald. Dan snap ik de keuze wel en sta ik er wel "positief" tegenover.

Mensen die ná een half jaartje gaan kuren omdat het niet opschiet vind ik lafaards.
 
Ik ben er niet op tegen. Ik vind het interessant om er het nodige vanaf te weten, maar daar blijft het bij. Zal nooit gan gebruiken.
Het mooie aan deze sport vind ik om doormiddel van je eigen natuurlijk vermogen -om het zo maar eens mooi te zeggen- je lichaam en geest te vormen.

Ik heb ondanks mijn intresse voor AS geen behoefte aan het gebruik en heb dus gekozen voor -ongeïnteresseerd- ik gebruik ze niet, en heb er ook geen behoefte aan-
 
Mensen die gebruiken zonder wedstrijdambities zijn in mijn ogen aardig dom bezig.

Een wekelijkse sessie met de psych is stukken goedkoper.
 
Gezondheid staat bij mij op nummer 1, ik zal het nooit gaan gebruiken. Dat is gewoon een principekwestie.
Maar dat is een keuze die ieder voor zichzelf mag maken. In sommige gevallen vind ik het echter wel een onbegrijpelijke keuze.
Daarom heb ik gekozen voor:
Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan
 
Mensen die gebruiken zonder wedstrijdambities zijn in mijn ogen aardig dom bezig.

Een wekelijkse sessie met de psych is stukken goedkoper.
daar bereik je de gewenste resutaten niet mee:D trouwens mijn arts is maar al te goed op de hoogte van mijn gebruik en heeft me nog nooit aangeraden er met een psych te gaan liggen over praten!
 
veel reacties over de gezondheid
waarom is het eigenlijk dat er zoveel geklaagd word dat het schadelijk is voor de gezondheid maar dat het gewoon bijna gemeenschappelijk geaccepteerd is om je elk weekend helemaal klem te zuipen

voor de mensen die nu komen met dat doe ik ook niet
dat is niet mijn punt, shitload mensen vinden het prima dat mensen zich klem zuipen in het weekend daar hoor je ook geen hond over.
 
positief ik vind als iedereen serieus mee bb bezig is kan gebruiken maar hou het wel geheim tegenover bepaalde mensen zoals bijvoorbeeld me collega's simpel weg omdat het me baan kan kosten
 
veel reacties over de gezondheid
waarom is het eigenlijk dat er zoveel geklaagd word dat het schadelijk is voor de gezondheid maar dat het gewoon bijna gemeenschappelijk geaccepteerd is om je elk weekend helemaal klem te zuipen

voor de mensen die nu komen met dat doe ik ook niet
dat is niet mijn punt, shitload mensen vinden het prima dat mensen zich klem zuipen in het weekend daar hoor je ook geen hond over.

Ik denk dat de mensen die hier commentaar leveren mbt de gezondheid, zich ook niet elk weekend klem zullen zuipen, noch dat goed zullen keuren.

Bovendien is zuipen een veel groter (in absolute aantallen) probleem dan anabolen, logisch dat je daar meer over hoort. Zodra breezer sletjes en comazuipers massaal aan de anabolen gaan zul je er vast meer over horen.
 
negatief
maar wat een ander doet moet ie natuurlijk zelf weten.
by the way, de meeste anabolengebruikers die ik ken zijn in het gebruik van drugs en drank ook vrij makkelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven