AndroidHealthClinic

Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden?

Hoe Sta Jij Tegenover Het Gebruik Van Anabole Steroïden?

  • Positief - ik gebruik ze, en houd het niet geheim

    Stemmen: 28 8,6%
  • Positief - ik gebruik ze, maar houd het geheim

    Stemmen: 30 9,3%
  • Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

    Stemmen: 97 29,9%
  • Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan

    Stemmen: 95 29,3%
  • Negatief - ik gebruik ze niet, en vind iedereen die ze gebruikt een valsspeler

    Stemmen: 55 17,0%
  • Anders / geen mening

    Stemmen: 19 5,9%

  • Totaal stemmers
    324

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nieuwsgierig gekozen. Komende jaren blijf ik zowieso naturel, dan zien we verder. Mocht ik gebruiken ben ik er wel gewoon eerlijk over, waarom erover liegen?
 
Heb nieuwsgierig gekozen. Komende jaren blijf ik zowieso naturel, dan zien we verder. Mocht ik gebruiken ben ik er wel gewoon eerlijk over, waarom erover liegen?
Denk dat velen er ook over liegen omdat outsiders gewoon niet begrijpen dat het slechts een deel van het geheel is. Stel je geeft het toe en men gaat vanaf dan denken dat wat je behaalt hebt allemaal niets voorstelt, of men gaat je scheef/anders bekijken. Het is veel makkelijker om gebruik toe te geven aan mensen die begrijpen wat je ervoor moet doen, dan aan mensen toe te geven die er niets van snappen en denken dan het pilletjes slikken is en afwachten op de bank.
 
ik zie er voor mij echt het nut niet van in. mijn cholestrol en bloeddruk zijn zonder die dingen al aan de hoge kant, maar voel me nog jong en heb volgens mij nog testosteron genoeg van mezelf...
 
Hallo allemaal.......
Ben eindelijk weer even terug op dit forum na afwezigheid van een jaar of 5-6?
Moet weer heel veel werk verzetten na alle jaren afwezigheid wat trainen betreft:-)
Maar ik kwam deze poll tegen wat betreft het gebruik van middelen...
Wat mij momenteel opvalt om me heen is dat iedereen maar een beetje van alles gebruikt zonder ook maar jaren keihard natural getraind te hebben.(je groei zit niet in een ampulletje etc!!)
Ik blijf erbij dat men eerst eens jaren keihard aan het werk moet gaan en zich eens moet gaan verdiepen in z`n voeding met de juiste supplementen erbij en en hiermee tot het uiterste moet gaan dag in en uit , tot je op een gegeven moment echt je stickingpoint hebt bereikt en aan je max zit,op dit punt aangekomen eens gaan denken aan wat ondersteunende middelen alvorens je uiteraard hierin te hebben verdiept en de juiste combi`s neemt! en met een controlerend oog van een sportarts wat betreft je bloedspiegels etc.
Mijn mening:-)

Gr, BP
 
Waarom gebruiken? Waarom niet op eigen kracht het hoogst haalbare bereiken, in plaats van je lichaam vernielen?
Het is dom om je gezondheid op die manier op het spel te zetten, terwijl je bodybuild omdat sport gezond voor je is.
 
als je je huiswerk een beetje over doet en meer van weet,zal je wel zien dat de gevaren ervan helemaal worden opgeblazen door het NeCoDe etc etc...dit is allemaal nog meevallen,als je weet wat je doet zijn de gevaren ervan mininien,en zonder al het harde werk en de juiste voeding helpt het geen bal,dus het is niet zo dat we er minder hard voor werken,we hebben er mss wel wat meer voor over:)

http://antidoping.nl/nzvt/thenetherlandssecuritysystemnutritionalsupplements

Kijk er eens naar!
 
Puur natuur voor mij. Het is wel een soort ' cheaten' eigenlijk.
 
Een ieder die het gebruikt meot het zelf weten. Vind wel dat een ieder die het gebruikt ook tegen iedereen eerlijk moet zijn dat diegene het gebruikt. Dus neit de vermoorde "natural" onschuld....
 
Positief natuurlijk, mits het verstandig gebruikt wordt. De doelen die ik wil bereiken haal je nooit zonder AS, punt.
 
Ik probeer zoveel mogelijk naturel te doen, maar heb voor mezelf een deadline gezet qua bepaalde kracht stats die ik wil hebben op me 30e. Omdat ik, vergeleken met velen, laat begonnen ben zie ik mezelf dat niet "op tijd" behalen. Dus ik heb de spullen al in me voorraad kast klaar staan. Doe het voor mezelf, niet voor anderen en heb lange tijd in de materie verdiept en weet de potentiele gevaren.

Beetje lopen ontkenning dat je iets doet of laat is gewoon hypocriet. En als die sides echt zo erg zijn als omschreven, wat 9 van de 10x enorm mee valt, so what. Dood gaan we toch dan heb ik liever me persoonlijke doelstelling behaald en geen spijt...eventueel met k*t gezondheid.

Is het dom? Is het cheaten? Weet je...ik word beetje moe van die domme over the top bevooroordeelde reacties van velen mbt steroiden. Ga lekker ergens anders lopen huilen en de self righteous bastard uithangen. Mijn regel is: Als ik jouw niet lastig val, val mij dan ook niet lastig.

Als BB er is om via de harde weg spieren te kweken, gooi dan maar elke prof buiten, dan is er gewoon geen Body Building meer op ernstig niveau.
Als je naar BB kijkt is dat bullshit. Ronny Coleman e.d. waren al grote gasten vergeleken met velen op naturel niveau en competities voordat ze begonnen met gebruik van roids om met de MR O mee te doen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom neemt het dan steeds verder af bij jou?

na een tijdje worden de meeste mensen wat minder fanatiek en iets makkelijker, ook neemt de tevredenheid die je hebt over je fysiek toe...en dus boeit het je niet zo veel meer. uitzonderingen van mensen die echt huge willen worden daargelaten
 
Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan.
 
tja ik ben niet tegen ik vind wel dat je eerst als naturel een goeie basis moet leggen en daarna mag je toch je groeilimit wat verhogen...
 
andere:

ik sta er negatief over, tenzij iemand ze na 15 jaar pas gebruikt, wanneer hij echt, echt, echt niet meer voorbij zijn natuurlijke limiet geraakt.
 
Neutraal , leef en laat leven. En als je het verstandig gebruikt hoeft het niet schadelijk te zijn , zoals al veel gezegd de 'gevaren' worden opgeblazen omdat er verschillende idioten er niet verstandig mee omspringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven