XXL Nutrition

Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden? (1 bezoeker)

Hoe Sta Jij Tegenover Het Gebruik Van Anabole Steroïden?

  • Positief - ik gebruik ze, en houd het niet geheim

    Stemmen: 28 8,6%
  • Positief - ik gebruik ze, maar houd het geheim

    Stemmen: 30 9,3%
  • Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

    Stemmen: 97 29,9%
  • Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan

    Stemmen: 95 29,3%
  • Negatief - ik gebruik ze niet, en vind iedereen die ze gebruikt een valsspeler

    Stemmen: 55 17,0%
  • Anders / geen mening

    Stemmen: 19 5,9%

  • Totaal stemmers
    324

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden? (Anonieme enquête).
 
Ik twijfel tussen ongeïnteresseerd en negatief.
 
positief, bodybuilding is een ondankbare sport. 1 jaar keihard trainen en dieten levert in de meeste gevallen niet meer dan 3 kilo VVM op. met steroiden word het allemaal wat leuker. daarbij moet ik wel zeggen dat ik het tov de naturals zeker "valsspelen" vind op wedtrijd gebied. buiten de wedstrijden om is het gewoon ieder voor zich, de ene maakt de keuze om het wel te doen de ander kiest om altijd ecto te blijven(grapje). maar jullie snappen het;)
 
Sta er negatief tegenover. Dat iedereen die ze gebruikt een valsspeler is, nee, zo zie ik dat niet. Het is immers geen wedstrijd en het boeit me niet dat er mensen zijn die groter zijn dan ik.
Ik vind het simpelweg onbegrijpelijk dat je puur om esthetische redenen je lichaam bloot wil stellen aan dergelijke risico's. In mijn ogen gaat het om een soortgelijke ziekte als anorexia.
Nu gaat iedereen hier weer zeggen dat zij verstandig gebruiken en dat de gevaren minimaal zijn. Jaja, dat zal best.
 
het is gen kwetie van alleen esthetische redenen, het is een kwestie van dromen realizeren. iedereen heeft daar een andere prijs voor over.
 
Nieuwsgierig/positief, gebruik het niet maar dat komt omdat ik nog wat jong ben en weinig ervaring heb. Zou best willen over een tijdje.
 
ik ben nieuwsgierig maar ik gebruik niet. Ga voorlopig sowieso nog niet gebruiken.
 
Nieuwsgierig/positief, gebruik het niet maar dat komt omdat ik nog wat jong ben en weinig ervaring heb. Zou best willen over een tijdje.

Dat had ik eerst ook maar de behoefte om zelf een keer te gaan gebruiken neemt steeds verder af. Maar zeg natuurlijk nooit nooit.
 
positief, al kan je hetgeen waar ik mee ga beginnen nog niet vergelijken met andere kuren, maar ja test-e is en blijft een anabool he. Als er zoals bij mij nog andere factoren meespelen war je zelf niks aan kunt doen zoals leeftijd, ja dan kijk je om wat lichte hulp te gebruiken he, en het is zoals sjapendoedel zegt, iederren wil toch een beetje een droom waarmaken, zelf ik vind op mijn leeftijd het estetische eraan ook belangrijk
 
Dat had ik eerst ook maar de behoefte om zelf een keer te gaan gebruiken neemt steeds verder af. Maar zeg natuurlijk nooit nooit.

Waarom neemt het dan steeds verder af bij jou?
 
Ik sta er positief tegenover, en ook wil ik later wel eens wat proberen. Maar ik merk gewoon dat er naturel noch veel te behalen valt dus eerst naturel nog een paar jaar doorgaan....
 
Puur gaat ook, duurt enkel veel langer. Veel minder kans op problemen als je puur blijft dunkt me.
Alles hangt af waarom jet traint en wat je wil bereiken.
Wat anderen doen en waarom, daar trek ik me niets van aan.
Ik doe alles puur natuur. Simpel, gezond en goedkoop. Ik train enkel om sterker te worden.
Dat het goed is voor je gezondheid en uiterlijk is leuk meegenomen.
 
ik gebruik ze, maar een paar mensen weten het maar, me moeder, en trainingsmaten.

Soms zeggen mensen...je spuit daar toch niks in he ? ze weten het misschien wel maar kunnen het niet bewijzen :P
 
Ik zou het wel eens willen proberen:D
 
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik er pas aan begin als de rest 100% op orde zit: studies, relatie, thuis alles oké, financieel... Ik was er verdomd dicht bij, maar helaas heb ik met kerstmis een paar mooie buisjes gemaakt...

Trouwens zowiezo niet voor deze tijd volgend jaar en nooit orals.
 
Iedereen z'n eigen ding. Als iemand het gebruikt moet hij het zelf weten en moet je zijn keuze respecteren. (Y)
 
Ik vind het allemaal een beetje fake, net zoals vrouwen met silicone borsten.
De resultaten zijn dan misschien wel indrukwekkend, maar ik verkies het toch liever puur natuur.
 
Waar is de optie: Positief, maar gebruik zelf niet?
 
Ik vind het niet zo acceptabel, maar ieder z'n keus hoe die traint. Ikzelf verkies puur natuur. Is ook leuker at the end of the road
 
ik gebruik en maak en dat is zeker geen geheim,integendeel zijn er velen die er met willen beginnen en komen dan met vragen bij mij met wat en hoe,help hem als ik zeker ben dat mijn antwoord correct is,weet ik het niet zeker verwijs ik ze door naar dutch bodybuilding,mensen die niet gebruiken denken dat het allemaal zo simpel is een spuitje en je komt 10kg bij,dat vind ik wel jammer,want zonder de juiste kennis,training en voeding heb je er geen bal aan!:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven