Fitness Seller

Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden? (2 bezoekers)

Hoe Sta Jij Tegenover Het Gebruik Van Anabole Steroïden?

  • Positief - ik gebruik ze, en houd het niet geheim

    Stemmen: 28 8,6%
  • Positief - ik gebruik ze, maar houd het geheim

    Stemmen: 30 9,3%
  • Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

    Stemmen: 97 29,9%
  • Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan

    Stemmen: 95 29,3%
  • Negatief - ik gebruik ze niet, en vind iedereen die ze gebruikt een valsspeler

    Stemmen: 55 17,0%
  • Anders / geen mening

    Stemmen: 19 5,9%

  • Totaal stemmers
    324

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het wel leuk vinden om te weten van anderen op wedstrijden. Ik zie mensen die kuren niet meer als concurrent.
 
ik gebruik maar hang het heus niet aan iedereen zijn neus hoor
(behalve op dit forum dan):D
 
Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan
 
Positief - maar ga er 99.9% zeker nooit aan beginnen.
 
Positief (voor mezelf) en ik maak er geen geheim van (behalve in het dagelijkse leven dan). Wat anderen doen moeten ze zelf weten, ieder kiest in het leven voor zijn ding.
 
Het is bende en heel slecht voor je lichaam.Maar je wordt er zo lekker groot en sterk van. Zeer verleidelijk dus om te gebruiken. Hoe sta je er tegenover? aan de ene kant negatief maar aan de andere kans positief. De dark- en brightside. De engel en duivel:D
Duivel wint het altijd bij mij.........
 
Ik zie het als volgt:

- Je hebt mensen die zuipen ( slecht )
- Je hebt mensen die roken ( slecht )
- je hebt mensen die veel eten en te dik zijn ( slecht )
- Je hebt vrouwen die borstimplantaten laten zetten ( Maatschappelijk geaccepteerd, maar heeft ook zeker risico's )
- Je hebt mensen die anabolen gebruiken ( Maatschappelijk niet geaccepteerd en heeft ook risico's )

Wat men niet kent accepteert men niet, anaobolen blijven toch een beetje duister omdat er niet veel mensen zijn die precies weten wat ze inhouden en wat precies de effecten ervan zijn.

Dat geldt het zelfde over een tiet vergroting, de meeste mannen vinden het geil vet en cool, vrouwen kicken erop dus gaan als een zotte van die dingen in naaien, en als een kerel dan wat anabolen wil gebruiken om voor zijn gevoel er beter uit te zien is het opeens slecht en weet je niet waarmee je bezig bent etc.... Er zijn genoeg cosmetische ingrepen die vrouwen ondergaan om er beter uit te zien die misschien wel meer risico's met zich mee brengen, maar nee als een kerel een soort van cosmetische ingreep wil laten doen door middel van anaobolen ( het komt op 't zelfde neer ) dan is het in eens onverstandig onverantwoord blablabla.... Who care's lekker doen wat je zelf wil :p

En je hebt gebruik en misbruik, het hangt helemaal van je doel af. Als ik klaar ben ben ik klaar, ik hoef geen beast te worden 105kg @ 8~10% daar heb ik geen tientallen kuurtjes voor nodig, ben nu bezig met Winny en daarna stop ik ermee ( dan mijn 2de gehad ).... De rest lukt me zo wel :)
 
Laatst bewerkt:
Op 't moment en iig de komende 3 jaar: "Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan"

Grote kans dat ik er nooit geïnteresseerd in ga raken.
 
Onderhand weet iedereen in mn vrienden kring het wel, dus ik houdt het niet geheim. Sommige vinden het niks en zeggen dat ik vroeg dood ga :') en andere supporten me :)
 
negatief. ken al iemand die half kapot is door de anabolen en niet meer in staat is te werken.
 
Negatief. Mannen als Reg Park gebruikte deze rotzooi niet (corrigeer me als ik het fout heb). Die wisten groot en sterk te worden door alleen maar zware compound trainingen te doen. Deze fysieken zijn imo veel mooier dan de roid bb-ers van vandaag.

Als niemand meer roids kan gebruiken dan is het ook veel eerlijker en hangt het allemaal van je mentaliteit af of je het doorzettingsvermogen hebt om jarenlang keihard te trainen.
 
Ik zie het als volgt:

- Je hebt mensen die zuipen ( slecht )
- Je hebt mensen die roken ( slecht )
- je hebt mensen die veel eten en te dik zijn ( slecht )
- Je hebt vrouwen die borstimplantaten laten zetten ( Maatschappelijk geaccepteerd, maar heeft ook zeker risico's )
- Je hebt mensen die anabolen gebruiken ( Maatschappelijk niet geaccepteerd en heeft ook risico's )

Wat men niet kent accepteert men niet, anaobolen blijven toch een beetje duister omdat er niet veel mensen zijn die precies weten wat ze inhouden en wat precies de effecten ervan zijn.

Dat geldt het zelfde over een tiet vergroting, de meeste mannen vinden het geil vet en cool, vrouwen kicken erop dus gaan als een zotte van die dingen in naaien, en als een kerel dan wat anabolen wil gebruiken om voor zijn gevoel er beter uit te zien is het opeens slecht en weet je niet waarmee je bezig bent etc.... Er zijn genoeg cosmetische ingrepen die vrouwen ondergaan om er beter uit te zien die misschien wel meer risico's met zich mee brengen, maar nee als een kerel een soort van cosmetische ingreep wil laten doen door middel van anaobolen ( het komt op 't zelfde neer ) dan is het in eens onverstandig onverantwoord blablabla.... Who care's lekker doen wat je zelf wil :p

Typische gebruiker reactie.
Je probeert je gebruik te verdedigen. Silicone tieten en Roids vergelijken. Dat is een varken met een appel vergelijken
 
Typische gebruiker reactie.
Je probeert je gebruik te verdedigen. Silicone tieten en Roids vergelijken. Dat is een varken met een appel vergelijken

Maar je kan ze alle 2 eten!!!
 
Maar je kan ze alle 2 eten!!!

Dat wil ik maar net zeggen :p.... Achja ik snap Seagel ook wel, je gaat vergelijkingen leggen. Maar Seagel begrijpt mijn stelling ook niet, het gaat erom dat er ook andere mensen zijn die bepaalde risico's afnemen om er beter uit te zien of je dat nou doet doormiddel van anabolen of een cosmetische ingreep.

Beide blijft in de meeste gevallen onverantwoord maar goed.
 
een cosmetische ingreep hoeft lang niet altijd risicovol te zijn. anabolen zijn dat wel. ziet vaak ook pas naar verloop van tijd hoe de anabolen hun vernkende werking hebben gedaan.
 
Dat wil ik maar net zeggen :p.... Achja ik snap Seagel ook wel, je gaat vergelijkingen leggen. Maar Seagel begrijpt mijn stelling ook niet, het gaat erom dat er ook andere mensen zijn die bepaalde risico's afnemen om er beter uit te zien of je dat nou doet doormiddel van anabolen of een cosmetische ingreep.

Beide blijft in de meeste gevallen onverantwoord maar goed.

Dus.........? Dat praat anabolen gebruik toch niet goed? Wat voor risico's andere mensen nemen heb ik niks mee te maken.
 
Dus.........? Dat praat anabolen gebruik toch niet goed? Wat voor risico's andere mensen nemen heb ik niks mee te maken.

Nee inderdaad, ik snap mijn vorige post ook niet echt. Hmmm, ben druk aan 't werk wellicht dat het daar door komt ik was er iig nog niet mee klaar.

Maar goed, er zijn zoveel mensen die zich vaak zo druk maken om andere die je hier tegen komt en elders. Mensen zelf keuzes laten maken en verantwoordelijkheid nemen en ook accepteren als ze door bepaalde beslissingen tegen de lamp lopen is hun eigen zaakje.

Het enige wat men kan doen is de risico's duidelijk stellen, maar het lijkt soms wel dat er hier jehova getuigen rond hangen die het hun levensmissie maken om beslissingen voor een andere te nemen of aan te dwingen. Begrijp me overigens niet verkeerd bedoel dit niet negatief ofzo en in sommige gevallen zijn dit soort mensen natuurlijk ook alleen goed want lang niet iedereen weet waarmee hij bezig is. Vraag me soms ook wel eens af of ik wel weet waarmee ik bezig ben, maar goed je hebt dan toch een aantal mensen om je heen die ik mag beschouwen als professionals en er veel verstand van hebben, die mij ook vertellen wat ik beter wel en niet kan doen.

Goed probeer niks goed te praten ofzo maar ik denk dat dit ook een eindelose discussie is dus wil het hier bij laten wat betreft ikzelf. Mijn doel is niet ver weg meer, en zoals ik al zei ik hoef geen beast te zijn dus die 2x 6 weken aan anabolen die ik gehad heb zijn hopelijk niet al te schadelijk geweest :)
 
Laatst bewerkt:
het is gen kwetie van alleen esthetische redenen, het is een kwestie van dromen realizeren. iedereen heeft daar een andere prijs voor over.

Ik ben van mening dat wanneer je anabolen nodig hebt om je dromen te realiseren, dat er iets niet helemaal goed zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven