AndroidHealthClinic

Hoe staat muscletech bekend bij jullie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik wou nl. het volgende gaan proberen

[Link niet meer beschikbaar]

is dit wat denken jullie of.................?
 
ik denk dat het gewoon weer de zoveelste creatine variant is, ik houd het gewoon bi jde "normale"creatine aangezien ik daar zeer goede resultaten mee behaal, en ik d8 dat het verhaal dat je het met vruchtensap in moest nemen achterhaald was, dat je er alleen vadzig van werd. (ooit es gelezen in de s&f of m&f) verder vind ik het netzo als de meeste muscletech producten DUUR!
 
"Hoe staat muscletech bekend bij jullie"


TE DUUR !
 
Yep, 3XL says it all...

De producten van Muscletech zijn op zich niet beter of slechter als een gemiddeld ander merk, maar ze vragen er gewoon veel te veel voor...

Wat de creatine betreft, je kan bv. een halve kilo zuivere creatine van Nature's Best kopen voor 16€. Als je daar dan nog wat aminotabletten bijkoopt (1000 stuks voor 25€?) en die samen met je creatine neemt heb je net hetzelfde maar voor de helft vd prijs (en je komt langer toe...).
Hierbij spreek ik me wel niet uit over de onzin van creatine+amino's ivm betere groei, uiteraard! ;)
 
Originally posted by Big Byron
Wat de creatine betreft, je kan bv. een halve kilo zuivere creatine van Nature's Best kopen voor 16€. Als je daar dan nog wat aminotabletten bijkoopt (1000 stuks voor 25€?) en die samen met je creatine neemt heb je net hetzelfde maar voor de helft vd prijs (en je komt langer toe...)

16 euro voor 500gr creatine??
Waar koop je dat?
 
De Natures best 500 gram heb ik altijd 20€ betaald ???
 
Muscletech steken meer geld in promotie en reclame als dat ze in hun producten steken. Neem cell tech is ook veelste duur
 
Cell tech zelfde verhaal, neem gewone crea - isostar poeder - ascorbinezuur en ev. ala poeder en je krijgt hetzelfde voor 5/8ste van de prijs...

Nature's Best creatine voor 16€ was in een of andere vrouwenketen (Lady Di ofzo?)... maar het kan ook een uitverkoop ofzo geweest zijn. Als iets goedkoop is stel ik geen vragen :)
 
Originally posted by Big Byron
Cell tech zelfde verhaal, neem gewone crea - isostar poeder - ascorbinezuur en ev. ala poeder en je krijgt hetzelfde voor 5/8ste van de prijs...


Er zit nog wel ea meer in toegevoegd...maar je hebt verder wel gelijk.
 
Het merk en de producten opzich is wel oke... echter de prijs sucks van mucle tech. Ik kan het je nog sterker vertellen, ze houden de prijzen zelf kunstmatig hoog door te zeggen dat er niet onder een bepaald bedrag verkocht mag worden. En that sucks voor de consument.
 
Originally posted by Juriaan
Muscletech steken meer geld in promotie en reclame als dat ze in hun producten steken. Neem cell tech is ook veelste duur

Kan je beter een alternatief ofzo nemen...
 
Originally posted by admin
De Natures best 500 gram heb ik altijd 20€ betaald ???

Tering dan ben ik ook genaaid op me sportschool(is wel al een tijdje geleden). Toen betaalde ik er 90 gulden voor!!
 
Back
Naar boven