AndroidHealthClinic

Hoe sterk is jou grip?

Bezoekers in dit topic

HeekFitness

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 dec 2019
Berichten
593
Waardering
879
Lengte
1m63
Ik zou wel is willen weten wat de gemiddelde grip sterkte is van de leden van DBB.

Op dit moment kan ik 140 kg double overhand deadliften zonder straps, maar ook echt nog maar net, dus het zou niet zwaarden moeten zijn.
 
Double overhand kan alsnog met of zonder magnesium. En ikzelf vind alleen de deadlift niet een super goede indicator van de gripkracht van iemand. Als ik kijk naar farmer walks, andere deadlift variaties etc. zegt dit ook een hele hoop over de grip. Dus de vraag die je eig nu stelt is: wat kan jij deadliften double overhand
 
Double overhand kan alsnog met of zonder magnesium. En ikzelf vind alleen de deadlift niet een super goede indicator van de gripkracht van iemand. Als ik kijk naar farmer walks, andere deadlift variaties etc. zegt dit ook een hele hoop over de grip. Dus de vraag die je eig nu stelt is: wat kan jij deadliften double overhand
Nee, in het algemeen, dit was gewoon een voorbeeld wat ik kan.
 
Ooit 200kg gedaan, nu doe ik gewoon hookgrip.
 
Jouw
 
  • Like
Waarderingen: Apw
OT

Ooit 220 double overhand gedaan, wel met chalk.
 
ik deadlift 250 met een Hexbar.
Met een normale deadlift haal ik dat gewicht niet
gebruik nooit straps
 
Deadlift al eens 240kg dubbel overhands geloof ik en ik heb ook eens 180kg farmers getild.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Aangezien ik geen crossfitter ben, ja.
Was volgens mij zelfs 190kg/hand :o
Dat is wel gruwelijk sterk, mijn vingers beginnen al pijn te doen bij het gedacht
 
Dat is wel gruwelijk sterk, mijn vingers beginnen al pijn te doen bij het gedacht
Ik heb van nature kleine handjes maar een goede grip, altijd al gehad eigenlijk en jarenlang werken in de bouw heeft natuurlijk ook veel gedaan.
 
Met een hex bar kan ik 190 kg met chalk.
 
Ik zou wel is willen weten wat de gemiddelde grip sterkte is van de leden van DBB.

Op dit moment kan ik 140 kg double overhand deadliften zonder straps, maar ook echt nog maar net, dus het zou niet zwaarden moeten zijn.

Heb ooit eens DB shrugs gedaan met circa 125kg dumbells.
Dat vond ik wel koel genoeg.
 
Double overhand gebruik ik vanaf 150 kg straps.
Sumo DL al direct bij de warming-up, aangezien ik dan de bar op het gladde deel (gene knurling) vast heb.
 
Ik kan maar 5 reps shruggen op 140kg. Ik krijg ook vaak de dop niet van het jampotje.
 
Ter verzachting van dit leed: Dat heeft niets met grip kracht te maken, maar wordt veroorzaakt door een verborgen deksels-fobie

Dat verzacht het leed inderdaad!

Was er nooit eerder een grip challenge hier? Ik zie enkel de reverse grip bench challenge. :D
 
Back
Naar boven