Fitness Seller

Hoe succesvol ben jij?

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.308
Waardering
65.412
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Succes is met 2 c's smartypants.

Ontopic: 94% ;)

Edit: Heb even een paar namen ingevuld en ze zijn allemaal hoog. :D
 
93% :roflol: ik zal vele succesvolle deals sluiten, en ik lijk op brad pitt wow :D

Alleen einde is wat minder
 
90% ik wordt vergeleken met beckham en bill gates:D
 
hahahaaha iedereen komt daar even hoog.ik ook al 94% hmmmm ergens is het dan fout gegaan met mij???

sanca ook al voor spiermass.com hahahahhaha die wilde mij ook al sponseren
 
hahahaaha iedereen komt daar even hoog.ik ook al 94% hmmmm ergens is het dan fout gegaan met mij???

sanca ook al voor spiermass.com hahahahhaha die wilde mij ook al sponseren

:roflol:
 
91% maar???

Vorige week had ik deze ook al gedaan :p Toen 93% ik ga er op achteruit:mad:
 
92% iedereen heeft veel maar die plaatjes zijn wel lachen dat je je naam in de krant ziet en zo:D
 
92% iedereen heeft veel maar die plaatjes zijn wel lachen dat je je naam in de krant ziet en zo:D

ik kreeg er 1tje bij met een afgestoten onderbroek met dbb opgeschreven :roflol:
 
:roflol: welk grappig gemaakt :D 91% btw
 
Ook 94%

Er is nog hoop :D
 
93% ... mijn naam zal op alle lippen van elke journalist te lezen zijn.. dankzij mij zal Nederland weer op de kaart staan... mijn populariteit is grenzeloos (ik zag zelfs mijn naam op een lekker kontje gettatoeerd staan)..

Ja ik ga het wel redden als ik het zo hoor... ik vond de uitslag van de test akelig dichtbij de realiteit komen... :D

o ja.. en er zullen straten naar mijn genoemd worden die zullen veranderen in bedevaartplaatsen voor mijn fans...
 
Back
Naar boven