AndroidHealthClinic

Hoe te beginnen?

Bezoekers in dit topic

Dehaes

Novice
Lid geworden
24 nov 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Volgende week maandag ga ik beginnen met dieeten (nu nog op vakantie).

Nu was mijn vraag hoe ik er het best aan begin? Er zou reeds 20kg af moeten.
Als een gek beginnen cutten of geleidelijk aan?
Welke shakes/suplementen neem ik best.
Met schema of zonder..

Oohja, een fitnessabbo heb ik vorige week aangeschaft, dus mss best hier ook wat tips daarover.

Ben 26jaar. Meet 1m86 en weeg 120kg
Alvast bedankt!
 
Wat is deze ???

Dit klinkt alsof je opzoek bent naar een op maat gemaakt schema en een stappenplan van hoe alles werkt zonder zelf te zoeken:D, dit vindt je natuurlijk in de stickies.
 
Wat is deze ???

Dit klinkt alsof je opzoek bent naar een op maat gemaakt schema en een stappenplan van hoe alles werkt zonder zelf te zoeken:D, dit vindt je natuurlijk in de stickies.
Helemaat niet. Gewoon wat tips zou fijn zijn
 
Helemaat niet. Gewoon wat tips zou fijn zijn

Ok sorry dan :D

Het beste kan je meteen beginnen met je cut, dus onderhoud -500kcal. Ik zou in het begin met een vast voedingschema werken en alles bijhouden in bijvoorbeeld myfitnesspal. Als je hier een beetje aan went kan je dingen gaan veranderen zolang je kcal en macro's maar goed blijven. Je krijgt hier vanzelf wat handigheid in na een tijdje.

Als training schema is starting sstrength een goede met evt toegevoegde cardio. Als je nog nooit dit soort oefeningen gedaan hebt kan je het best een trainings partner zoeken, mensen in je gym vragen of via YouTube goede instructie filmpjes kijken. Een goede techniek is belangrijk anders krijg je snel blessures.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2

 
Back
Naar boven