Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

hoe te doen

Discussie in 'Oefeningen' gestart door jackalxl, 14 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. jackalxl

    jackalxl Advanced Bodybuilder Topic Starter

    Berichten:
    1.132
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    als ik ga bankdrukken ga ik langzaam naar beneden en laat de stang 2 seconden ter hoogte van de stang rusten om vervolgens de stang weer naar boven te persen in plaatsten van explosief te duwen ....maar wat is eigenlijk beter om massa te krijgen explosief of langzaam
     
  2. kleinekevin

    kleinekevin Cool Novice

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    ik denk dat je rustig naar beneden moet gaan, en dan een second de stang op de borst moet houden, en dan moet je ze terug exposief uitduwen



    denk ik he ....:D
     
  3. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    De beste manier om massa te bouwen is de barbell vol laden en er reps uitpersen. Wat een gezeik van seconden in godsnaam, ipv te tellen zou je beter duwen.
     
  4. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Toch heeft trainen met een langzamere snelheid een ander effect dan trainen met een hoge snelheid. DOe gewoon wat jezelf het beste lijkt. Ik tel niet, ode het op gevoel: laat hem zakken en op laagste punt duw ik hem meteen weer omhoog. Het gaat erom dat je de beweging onder controle hebt
     
  5. jackalxl

    jackalxl Advanced Bodybuilder Topic Starter

    Berichten:
    1.132
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    ja okay dat tellen doe ik ook niet maar ongeveer is dat ... maar monsterstrenght je moet de stang dus eigenlijk omhoog persen ???":
     
  6. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Je moet gewoojn zorgen dat je die stang omhoog krijgt. Noem het persen, duwen, pushen etcetera. What's in a name
     
  7. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lol laat ik het zo zeggen: als je tijdens je rep seconden kan tellen ... train je niet zwaar genoeg ;)
     
  8. Mugje

    Mugje Under the bar Elite Member

    Berichten:
    13.653
    Leuk Bevonden:
    234
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    :roflol:
     
  9. The Rock

    The Rock Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    13.289
    Leuk Bevonden:
    238
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    118kg
    Drollen moet je persen, die stang moet gewoon omhoog! Als je aan het benchen bent moet er maar 1 ding in je hoofd zitten, en dat is de barbell die omhoog moet.
     
  10. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Zou wat zijn als je op dat moment met je gedachten ergens anders was :D
     
  11. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Zie ik genoeg in de gym, gasten die wat zitten te praten met hun homie tijdens hun setje .... lekker zwaar wss :p
     
  12. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Idd, maar zoals je al zei, dan train je niet hard genoeg. Je moet bij die laatste herhalingen helemaal zwart zien, met bloeddoorlopen ogen en een rood hoofd. Als je aan die symptomen voldoet ben je lekker aan het trainen
     
  13. BoTo

    BoTo Freaky Bodybuilder

    Berichten:
    5.023
    Leuk Bevonden:
    96
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0

    !

    laat hem op je kop vallen, komt het mss nog goed :D
     
  14. BoTo

    BoTo Freaky Bodybuilder

    Berichten:
    5.023
    Leuk Bevonden:
    96
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0

    yup, had ik maandag bij m'n 4x 60kg (hoho, ben ik er trots op :D ), heerlijk gevoel als je een nieuw pr hebt, ook al is het nog zo laag :D
     
  15. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Gaat niet om gewicht. Als je de oefening helemaal correct uitvoert, en tot het gaatje gaat, krijgen je spieren dezelfde prikkel. Of je dat nu met 60 kg doet of met 110 kg. Als je maar tot het gaatje gaat
     
  16. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Dat ze dezelfde prikkel krijgen met 60kg als met 110kg zou ik toch niet zeggen hoor. Hoe meer gewicht hoe groter de prikkel.
     
  17. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    ik bedoel als iemand 60 kg maximaal 10 keer kan pressen, en iemand anders 110 kg maximaal 10 keer, dan zal de (groei)prikkel hetzelfde zijn (gebaseerd op de fase waar iemand in zit)
     
  18. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Is zoiezo niet te vergelijken .... iemand die 60kg duwt is meestal een beginner, dus zal zoiezo wel vooruitgang maken. IEmand die 110kg duwt is toch al een jaartje bezig denk ik, dus zal minder vlug gaan.
     
  19. Luukie23

    Luukie23 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    klopt, maar als je helemaal tot het maximum gaat (bijvoorbeeld 10 reps) dan krijg je een zelfde soort prikkel. Toch?
     
  20. MonsterStrength

    MonsterStrength Monstrous Giant Elite Member

    Berichten:
    10.891
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    nee, is mss wel even belastend voor je spieren ... maar je centraal zenuw stelsel en je gewrichten zien veel meer af van het zwaardere gewicht.
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie