MuscleMeat

Hoe train ik mijn ballen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Nou zo

[Link niet meer beschikbaar]
 
:eek: :eek: :eek:

Dat moet toch monsterlijk pijn doen allemaal...
 
ouch.... pijnlijk fimpje :P
 
DavyO zei:
:eek: :eek: :eek:

Dat moet toch monsterlijk pijn doen allemaal...

nee joh, hij lacht er zelfs bij.
 
Ik weet niet wie wel eens Mind Body en Kick Ass moves kijkt. Er was laatst een aflevering waar iemand 150 kg van de vloer tilde met z'n kleine jongen.
Echt klein zal ie niet meer wezen na zo'n stunt :D Op 't laatst trok ie nog eens een wagen vooruit met stuk of wat man erin :eek:

Ze geloven daar in een innerlijke kracht genaamd "chi"
Ze gebruiken die kracht om energie te focussen in een bepaald punt van het lichaam, zodat ze deze ogenschijnlijk verbazingwekkende stunts kunnen uitvoeren.
 
bloeden na het trainen je zou het vast moeten dwijlen
 
aah, genieten!
 
Kung Fu of niet, maar ik zou die gozer toch niet echt toelaten om zijn frustratie af te reageren op me ballen. Die gasten kunnen beter gewoon wat nuttigs gaan doen met hun tijd ipv een kar trekken met hun ballen.....
 
Blijkbaar niet :P
 
zinloos imo. Schakel gewoon je tegenstander uit voordat ie met je balletjes gaat spelen.
 
die monniken kunnen echt onvoorstelbare dingen.. kwam laatst ook een filmpje tegen van een monnik die een handstand op 1 vinger kon maken: [Link niet meer beschikbaar]
 
Daster zei:
die monniken kunnen echt onvoorstelbare dingen.. kwam laatst ook een filmpje tegen van een monnik die een handstand op 1 vinger kon maken: [Link niet meer beschikbaar]

Ziet er nep uit, is volgens mij ook gewoon onmogelijk, ook nog es omdat ie flink schuin staat
 
Wat is het nut er eigenlijk van?
 
Bij dat Mind Body and Kick Ass Moves liet zo'n oude gozer zien wat de techniek was... die gozer laat zich niet zo op zijn noten rammen. Hij trekt ze omhoog in zijn lichaam voor een korte periode :eek:
 
het hoe steriliseer ik mezelf filmpje, ook is proberen :rolleyes:
 
Angerfist zei:
Ziet er nep uit, is volgens mij ook gewoon onmogelijk, ook nog es omdat ie flink schuin staat
het is echt.. zoek maar is op Hai-Tank. Bovendien is hij in dat filmpje 90 jaar!
 
Ik moet dit soort dingen altijd eerst met m'n eigen ogen zien.
 
Back
Naar boven