Eh, ik deed maar wat.. klinkt stommer dan het was, maar aan het eind van de week toen ik nog geen extra KH nam doordeweeks was ik aardig uitgeteld van 3x KT en 2,5x cardio. Zoveel valt gewoon niet te doen zonder extra KH. Vooral als je dan wo en za ook spinning doet vond ik het wel zat, samen met 150 km heen/weer fietsen. Toen ik van BFL afstapte ben ik eigenlijk tegelijk op TKD overgegaan waar je die depletie-oefeningen niet doet. Ik heb wel, zo herinner ik me ineens, een paar keer 1 set van elke basisoefening gedaan.
Daarna had ik gewoon een soort BB-benadering en deed op zaterdag dus bijv. heupen en buikspieren.
Ik zit nog op de gedachte te hinken om eventueel toch weer een depletie-oefening te doen op zaterdag, maar dan puur cardio. Na spinningles nog ongeveer een half uur intervaltraining op de hometrainer. Dat heb ik trouwens al een paar keer gedaan...
Wegens spinning ben ik van BFL afgestapt, zaterdag spinningles na woensdag benen ging niet.
Maar woensdag spinning na maandag benen ook niet.
Vandaar dat ik het schema nu alweer heb omgegooid.
De been oefeningen gaan naar de zaterdag, dus quads, hams en heupen op za, wat dan weer een mooie depletie-oefening kan zijn.
Maandagavond rug, schouders en triceps (tenminste als ik van de schouderblessure hersteld ben) en daarna weer spinning.
Dinsdag gluteus, kuiten en abs.
Woensdag alleen spinning en indien er tijd voor is een abs-lesje (10-15 min), heb dan nog geen spierpijn van gluteus, komt pas op donderdag
Donderdag rustig gaan zwemmen, bordjes duiken en zo
Vrijdag borst, biceps, pols en een intervaltraininkje van 25 min.
Zaterdag zoals beschreven en evt. ook nog interval training dus...
Zondag vrij....
In principe niet anders dan wat ik de afgelopen weken deed, alleen moest ik toen een paar keer 1 spinningles laten vallen.. ik was net van 2 naar 3 per week gegaan.
Espi, die de depletie-oef alleen maar wil doen omdat ik dan ook nog eens zonder schuldgevoel allerlei lekkers kan vreten op zaterdag of zondag (hou het op 1-2 KH-maaltijden)