Fitness Seller

Hoe trainen op vakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xQMgaming

Novice
Lid geworden
27 apr 2014
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
60kg
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen,

binnenkort ga ik zo'n 15 dagen op vakantie met het vliegtuig.
Er is geen fitness en ik kan geen gewichten ofzo meenemen vermits ik enkel handbagage meeneem (waar amper gewicht in mag).
Hoe zou ik toch wat kunnen blijven trainen?
Ik dacht al aan verschillende soorten push-ups, squats, crunches,... maar weten jullie nog andere dingen?

Ik dacht er misschien aan om weerstandsbanden te kopen, wat is jullie mening daarover? En zijn die niet te zwak? (zwaar genoeg om te trainen?). Of weten jullie nog iets licht en klein dat ik zou kunnen komen om mee te trainen?


Dank bij voorbaat.

Thomas
 
als dat je stats zijn zou ik eerst is beginnen

gewoon genieten van je vakantie niet meer niet minder
 
Je kan altijd de piloot even vragen of je het vliegtuig uit de parkeerplek mag trekken. daarna 15 dagen rust nemen.
 
Harpep heeft altijd gelijk. :)
 
Just enjoy the holiday
 
Als je een hotel geboekt hebt zonder fitnessruimte en er is geen fitness in de buurt, misschien eens rondkijken bij een hotel in de buurt of die geen fitnessruimte heeft?

En anders idd gewoon 2 weken rust nemen :) ga je niet van dood.
 
wat disturbed zegt. als dat ook niet kan zeg dan dit tegen jezelf; na de vakantie kan ik weer 50 weken lang de leef van een fitnessmonnik genieten
 
gewoon rusten, met jouw stats zal je wel niet veel kwijt spelen den ik (no offence). Eventueel wat baantjes zwemmen, een zwembad is er meestal wel in een hotel
 
gewoon rusten, met jouw stats zal je wel niet veel kwijt spelen den ik (no offence). Eventueel wat baantjes zwemmen, een zwembad is er meestal wel in een hotel

Je gaat in 15 dagen sowieso niet zoveel kwijt raken aan spiermassa, ongeacht de mate van getraindheid en hypertrofie. Dat is een ongegronde angst.

Omdat de wat langere inactiviteit zorgt voor zaken als verminderde rust-tonus van de spieren en men vaak ook vocht kwijt raakt LIJKT het visueel vaak alsof je kleiner/vlak wordt en dan slaat (onterecht) de 'paniek' toe.....
 
Train de week ervoor extra hard, op vakantie vooral richten op genoeg eten. Dan kan je daarna weer extra knallen. Vaak is op vakantie ook wel een gym te vinden hoor, maar geniet ff van je vakantie
 
Waarom zou je dan in godsnaam op vakantie gaan.

Vakantie is afgeleid van vacatio (Latijns werkwoord vacare) dat staat voor vrij zijn van verplichtingen. Het is een periode waarin een persoon zijn gewoonlijke dagelijkse activiteiten staakt, zoals naar school of het werk gaan. Dit betreft een periode die (veel) langer is dan een weekend (waarin veel mensen vrij zijn), vaak minimaal een week. Werknemers hebben vakantie wanneer zij hiervoor vakantiedagen (of andere snipperdagen) inleveren. Scholieren, studenten en docenten hebben vakantie wanneer hun school gesloten is en zij geen andere verplichtingen hebben.

Sinds ongeveer de laatste helft van de 20e eeuw wordt onder vakantie vaak verstaan dat er een reis wordt gemaakt: de zogenoemde vakantiereis. Mensen gaan louter voor ontspanning alleen, met vrienden, in groep of met hun gezin naar een andere plaats, om daar ervaringen op te doen of een betere kans op goed weer te hebben.

Strikt genomen verstaat men onder vakantie een verblijf gedurende een periode van vijf of meer dagen met ten minste vier opeenvolgende overnachtingen niet in de eigen woning doorgebracht voor recreatieve doelen.


Groetjes en prettig en vakantie..
 
Eventueel als je al kan gaan grote compounds zoals back & legs voor general responses
 
zoek een speeltuin, doe wat optrek oefeningen, dips etc.
 
Back
Naar boven