Fitness Seller

Hoe: Transport Technogym isotonic Lat Pulldown (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Petar

Novice
Lid geworden
12 okt 2019
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Deze week wil ik een Isotonic lat pulldown naar mijn homegym brengen. Maar hoe? Weet iemand of het mogelijk is de stack te verwijderen.
Ik weet dat je bovenaan met een inbus de geleiders los kunt maken. Maar dan? De geleiders omhoog en de stack verwijderen? Het plafond in mijn homegym is "maar" 2,50 meter hoog. Of haal je de geleiders los, buig ze iets naar voren en kun je dan de stack plak voor plak omhoog schuiven en verwijderen?
Wie o wie heeft dit zelf gedaan en kan mij zijn ervaring vertellen.
 
Of haal je de geleiders los, buig ze iets naar voren en kun je dan de stack plak voor plak omhoog schuiven en verwijderen?
Zo deed ik het bij mijn pulley
 
Ook een Isotonic? Just to be shure.
 
Ook een Isotonic? Just to be shure.
Nope, Gwn een budget pulley met geleiders

boven had ik de 2 inbussen los gehaald, dan kon ik de geleiders juist genoeg naar achter trekken op plaat per plaat er uit te schuiven. Kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het bij die van jou ook zo gaat, maar vermoed van wel.
7F44580C-66D3-464B-907A-BFC680D6138B.jpeg
 
Het is even anders gegaan. De glij stangen onder en boven los. De stack iets omhoog bewegen, naar voren halen en laten rusten op de stangen voor het zit gedeelte. Glijstangen eruit en de stack voorzichtig plak voor plak afbouwen. Opbouwen ga ik met een houten frame doen waarin ik de gewichten leg. Ik kan de glijstangen niet in 1x door de gehele stack schuiven omdat mijn plafond niet zo hoog is. Zal een puzzle worden maar gaat lukken. In ieder geval de stangen boven los maken en naar voren halen lukt niet. En van onderaf zoals Technogym vertelde kan ook niet.
 
Ik kan de glijstangen niet in 1x door de gehele stack schuiven omdat mijn plafond niet zo hoog is.
Plat leggen , gewichten stacken en rechtop zetten met wat extra handjes
 
Back
Naar boven