MuscleMeat

hoe triest

Bezoekers in dit topic

wat een kneus zeg.
 
haha hoor hoe ie schijt in z'n broek: shit de politie komt...

zo kennen we ze, grote bek maar gay faggots as hell
 
Ik zou zelfs durven zeggen:

homo's zijn BETER dan moslims...

want:
1) ze slaan hun he-bitch ipv vrouwen
2) ze vormen alleen maar groepjes in gay bars en dat is dan enkel voor de coïtus (dus homo religie is ook een religie van de liefde)
3) ze hebben een lager werkloosheidscijfer, denk maar aan al die kappers en kledingontwerpers etc :-)
4) ze pesten de lesbische vrouwen niet door hun in een kanaal te laten zwemmen
5) als ze terrorist zouden worden, zou je hoogstens een slag van hun sjacoche krijgen
 
Ik zou zelfs durven zeggen:

homo's zijn BETER dan moslims...

want:
1) ze slaan hun he-bitch ipv vrouwen
2) ze vormen alleen maar groepjes in gay bars en dat is dan enkel voor de coïtus (dus homo religie is ook een religie van de liefde)
3) ze hebben een lager werkloosheidscijfer, denk maar aan al die kappers en kledingontwerpers etc :-)
4) ze pesten de lesbische vrouwen niet door hun in een kanaal te laten zwemmen
5) als ze terrorist zouden worden, zou je hoogstens een slag van hun sjacoche krijgen

:oud:
 
daar ga je met je smoel over heel internet. :roflol:
 
Lekker beïnvloed door zijn omgeving :(
 
Als karma bestond flikkerde er deze nacht een skinhead een molotovcocktail door z'n ruit :thumbup:
 
Wat een Dombo :eyes:
 
Kan dat jochie ook nix aan doen...
 
idd !! een eigen mening is ver te zoeken ,... alles wat je mag denken en doen staat geschreven :rolleyes:

Niks mis mee ten eerste
En dit topic bestaat al, is gepost in het gare hanenhok waar het denk ik ook thuishoort. Dat het hier staat alleen al is een teken dat jullie op zoek zijn naar een excuus om weer op moslims te k...
Maar ok zoals ik al zei in een ander topic, het kan geen kwaad nee
Kleine kinderen gooien soms ook naar het huis van de buurman omdat hij vervelend doet,of bekogelen de auto van de leraar met besjes omdat hij irritant is
Als het een baksteen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal
 
Niks mis mee ten eerste
En dit topic bestaat al, is gepost in het gare hanenhok waar het denk ik ook thuishoort. Dat het hier staat alleen al is een teken dat jullie op zoek zijn naar een excuus om weer op moslims te k...
Maar ok zoals ik al zei in een ander topic, het kan geen kwaad nee
Kleine kinderen gooien soms ook naar het huis van de buurman omdat hij vervelend doet,of bekogelen de auto van de leraar met besjes omdat hij irritant is
Als het een baksteen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal

Juist , je zegt 't zelf al ,... DE ACHTERLIGGENDE REDEN !!

Een ei gooien is idd normaal kattekwaad , zal zéér zeker niet ontkennen dat ik dat zelf nooit heb gedaan ,..... maar het gaat hier om de achterliggende gedachte !!!!!!!!! , die is niet juist !! en geloof gerelateerd , vandaar dat de post hier staat !!

Was het een moslim-mannetje die bij een willekeurig iemand een ei tegen t raam gooide ,... geen probleem ! , dat hoort bij de jeugd en is idd gewoon kattekwaad
 
Back
Naar boven