XXL Nutrition

Hoe vaak BCCA?

Bezoekers in dit topic

santino26

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2008
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
69kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik train 3x per week boxen, maandag, woensdag,vrijdag
2x gewicht training, dinsdag en donderdag
zaterdag en zondag rusten.

Ik gebruik sinds een week 5gram japaanse BCAA ultra pure Ju drange of appelsap na elke training. Hoe vaak mag je BCCA gebruiken na of voor je training?

Ik ben 1 72 cm
68kg
bodyfat 20% Mijn doel is om naar 12% te gaan)

6.30 bruin brood pindakaas met banaan
9.15 koffie/espresso pindakaas met twee snee bruinbroodje
11.45 kipfilet 4 100gram snee bruin brood.
13.45 Kipfliet 100 gram 4 snee bruinbrood.
16.00 whey shake met halfvolle melk.
18.00 avond eten warm (soms pasta met kip or rijst aardappel ect)
20.00 magere kwark of naturelle popcorn
 
Laatst bewerkt:
Niet zoveel brood eten. Vervang dat smorgens door havermout en voor de rest kip met rijst of groenten.

Bereken je behoefte door de stickies te lezen en ga daar 300 kcals onder zitten als je wil zakken in vet%.

Trouwens 172 cm 68 kg en 20 % vet? lijkt mij veel, volgens mij zit je lager, maar goed.
 
Dat je uberhaupt deze keuze maakt tussen magere kwark OF popcorn. Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt wat beter is he?
 
Dat je uberhaupt deze keuze maakt tussen magere kwark OF popcorn. Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt wat beter is he?


Popcorn eet ik omdat ik savonds tijdens een filmpje iets moet kauwen en is best lekker :D
 
Dan kauw je beter op een bak kwark met noten. :)
 
Niet zoveel brood eten. Vervang dat smorgens door havermout en voor de rest kip met rijst of groenten.

Bereken je behoefte door de stickies te lezen en ga daar 300 kcals onder zitten als je wil zakken in vet%.

Trouwens 172 cm 68 kg en 20 % vet? lijkt mij veel, volgens mij zit je lager, maar goed.


Ik heb zon digitale weegschaal die alles meet, die gaaf aan dat mijn vet percentage 19.8 was dat geloof ik zelf ook niet. Ik heb net op deze gemeten en die site zegt 12.5 % :eek:. http://www.calorielijst.nl/calculators/vetpercentage/
 
als je 68kg weegt en 20% vet dan is er toch wat verkeerd :P
 
Ik heb dat ook eens gedaan men vet laten opmeten met z'n digitale weegschaal, klopt geen **** van weest gerust.. Dat ding zei dat ik 22% VP had maar heb het dan later met de tangmeting gedaan en dan kwam ik 18 uit.
 
Mijn vraag heeft nog steeds niemand kunnen beantwoorden? Hoe vaak gebruiken jullie BCAA?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem 2.2 gram (4 caps bij mij) voor en 2.2 gram na m'n krachttraining. Soms ook wat bij m'n HIIT.
 
Bedoel je niet BCAA?
 
Ik neem 2.2 gram (4 caps bij mij) voor en 2.2 gram na m'n krachttraining. Soms ook wat bij m'n HIIT.


ohh ik heb poeder en daar staat dat je niet meer dan 9 gram mag nemen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 21:03 ----------

Bedoel je niet BCAA?


klopt Rah man type foutje BCAA ;)

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 21:04 ----------

Ik heb dat ook eens gedaan men vet laten opmeten met z'n digitale weegschaal, klopt geen **** van weest gerust.. Dat ding zei dat ik 22% VP had maar heb het dan later met de tangmeting gedaan en dan kwam ik 18 uit.


Ik den dat ik zon tangmetertje ga kopen is het beste denk ik

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 21:05 ----------

als je 68kg weegt en 20% vet dan is er toch wat verkeerd :P


Ik vraag me ook af maar met zon tangmeter kan je percies zien denk ik en die ga ik kopen
 
Back
Naar boven