XXL Nutrition

Hoe vaak gaan jullie onder de zonnebank???

Hoe vaak gaan jullie onder/naar de zonnebank?

  • 1x per week

    Stemmen: 10 28,6%
  • 2x per week

    Stemmen: 2 5,7%
  • meer dan 2x per week

    Stemmen: 2 5,7%
  • 1x per maand

    Stemmen: 2 5,7%
  • 2x per maand

    Stemmen: 4 11,4%
  • meer dan 2x per maand

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anders...

    Stemmen: 15 42,9%

  • Totaal stemmers
    35

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Het is weer mooi weer aan het worden, dus zonnebanken kan weer wat geminderd worden maar toch ben ik benieuwd hoe vaak jullie onder de zonnebank gaan!!!!
 
....anders....., ga hier1x in de week even uurtje liggen en dan kan ik er weer tegenaan,
 
Originally posted by exarchos
....anders....., ga hier 1x in de week even uurtje liggen en dan kan ik er weer tegenaan,

is dat niet hetzelfde als de optie "1x per week" ???
 
nooit :X

moet eik toch welles doen... miss strax een keer :)
 
Originally posted by Frenkpie
nooit :X

moet eik toch welles doen... miss strax een keer :)

idem. deze optie stond er niet bij. maar ik ga binnenkort ook. een maat van me die heeft zon ding gratis bij zn stage gekregen dus zal ik maar eens wat mee gaandoen
 
Ik ga ongeveer 1 keer in de maand, ik vind het verschrikkelijk. Ik kleur altijd wel snel bij, dus is wel genoeg.
 
2x per week, ik vind het heerlijk, beetje mooie bruine kleur, niet te, da's niks, maar het maakt een lichaam mooier doet de spieren mooier uitkomen.. en het ziet er gezond uit..
 
Originally posted by soulreaver
2x per week, ik vind het heerlijk, beetje mooie bruine kleur, niet te, da's niks, maar het maakt een lichaam mooier doet de spieren mooier uitkomen.. en het ziet er gezond uit..

helemaal mee eens, ik geil ook op vrouwen met een tintje hoor. heerlijk ik vind het er ook een stuk gezonder uit zien.
 
Nooit, ben van mezelf ook niet echt wit, dus das mooi meegenomen. :)

En als de zon een beetje schijnt en ik rijdt bijvoorbeeld in de auto dan ben ik ook al aan het kleuren. Wordt namelijk SNEL bruin.
 
Nooit, blijf ook meestal wel het gehele jaar nog redelijk bruin van de zomer.
 
een keer in de week... Maar ik haat wel de eerste keer als ik het een tijdje niet heb gedaan, krijg ik lichte brandwonden en kan ik minstens 3 dagen niet slapen :(
 
Nooit,
Ik zorg dat ik in het "zon" seizoen zovéél kleur oploop dat ik er de hele winter mee vooruit kan. :)

ciao
 
1 a 2 keer per week, lekker ontspannen.
Maar met dit weer ook lekker in de tuin ff een slapie doen.
 
Originally posted by capricik
een keer in de week... Maar ik haat wel de eerste keer als ik het een tijdje niet heb gedaan, krijg ik lichte brandwonden en kan ik minstens 3 dagen niet slapen :(
Misschien wel zo slim om niet onder de zonnebank te gaan als je er lichte brandwonden krijgt..
 
1 x per week, ik vind het heerlijk. Alleen als hij uitgaat, gvd altijd schrikken..
 
ik heb anders gekozen, ga namelijk onregelmatig, soms 2x in de week dan 1x per maand, dan elke week, of elke 2 weken.
ik kleur gelukkig erg snel en houdt het ook wel lang vast.
 
in de herfst/winter 1 a 2 x per week. Mn ouders hebben zon ding.
 
Ik vind een keer in de week genoeg voor een bruin tintje.:cool:
 
Back
Naar boven