- Waardering
- 0
Hoe vaak heb jij een stijve pik gem. in de gym als je een lekker wijffie ziet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by dandyman
Er loop wel een kerel bij ons rond die zich vaak midden in de zaal aftrekt. Die pielepap van m belande dikwijls bij diezelfde gast op zn bek terwijl ie aan t bankdrukken was.
Die werd ook onherroepijk geband uit de gym...die kerel die aan t bankdrukken was dan he, want de eigenaar werd jaloers.
Originally posted by Bodyman
Ik ga regelmatig naar de wc om te mastruberen dat is dan ook de reden dat ik me niet aan de 60 min training kan houden maar er soms wel 2 uur rond loop. Verder train ik geen armen omdat ik die dan elke pak in de wc
Originally posted by CQ_Demolisher
Lopen geen chica's rond in mijn gym..alleen hardcore bodybuilders+kickboksers..en daar geil ik niet bepaald op.
Originally posted by axestream
@Juriaan: Je loopt toch niet rond in zo'n jaren 80 Adidas voetbalbroekje, hè?![]()
Nooit, niet dat ze me niks doen, maar m'n bloed stroomt toch eerder naar m'n spieren die dat hard nodig hebben en verder heb ik mezelf altijd vrij goed onder controle.
Originally posted by Juriaan
Hoe vaak heb jij een stijve pik gem. in de gym als je een lekker wijffie ziet?
Originally posted by Big Steve
Niet op de Gym maar wel op dit forum.![]()
Nooit, niet dat ze me niks doen, maar m'n bloed stroomt toch eerder naar m'n spieren die dat hard nodig hebben en verder heb ik mezelf altijd vrij goed onder controle.
Originally posted by dandyman
heb jij dan ook dat je na t trainen een kleiner pikkie hebt aangezien al t bloed naar je andere spieren is gepompt?
duurt dan ff voordat ie weer opgeladen is.![]()
Originally posted by Big Steve
Niet op de Gym maar wel op dit forum.![]()