AndroidHealthClinic

Hoe vaak hebben jullie een paal in je broek in de gym? (1 bezoeker)

Hoe vaak zit jij met een paal in de gym?

  • Nooit, ik kom in de gym om te trainen en vrouwen daar doen me niets

    Stemmen: 26 44,8%
  • Nooit, maar moet m soms wel onder controle houden

    Stemmen: 23 39,7%
  • Regelmatig, dus 1-100 keer

    Stemmen: 5 8,6%
  • Altijd en ik mastrubeer daarna vaak op de WC in de gym

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hoe vaak heb jij een stijve pik gem. in de gym als je een lekker wijffie ziet?
 
Ik heb gestemd voor nooit (soms een halvie), maar moet m soms wel onder controle houden. Ik loop ook wel eens in een kort strak broekie dus ja dan is het wel raar als je met een bult loopt
 
Ik ga met je meer Jur, t kostte me een keer echt moeite toen ik met een lekkertje aan t praten was...oef dat scheelde niet veel:D

daarentegen ga ik wel elke training naar de plee om me dwangmatig af te trekken..soort dwangneurose
 
Er loop wel een kerel bij ons rond die zich vaak midden in de zaal aftrekt. Die pielepap van m belande dikwijls bij diezelfde gast op zn bek terwijl ie aan t bankdrukken was.

Die werd ook onherroepijk geband uit de gym...die kerel die aan t bankdrukken was dan he, want de eigenaar werd jaloers.
 
Originally posted by dandyman
Er loop wel een kerel bij ons rond die zich vaak midden in de zaal aftrekt. Die pielepap van m belande dikwijls bij diezelfde gast op zn bek terwijl ie aan t bankdrukken was.

Die werd ook onherroepijk geband uit de gym...die kerel die aan t bankdrukken was dan he, want de eigenaar werd jaloers.

:rolleyes:
 
Originally posted by Ryu
jammie :S

ja hoor hij moet weer pronken met die avatar van m. ff serieus en onder 4 ogen Ryu, wie is dat?;)
 
Lopen geen chica's rond in mijn gym..alleen hardcore bodybuilders+kickboksers..en daar geil ik niet bepaald op.
 
Ik ga regelmatig naar de wc om te mastruberen dat is dan ook de reden dat ik me niet aan de 60 min training kan houden maar er soms wel 2 uur rond loop. Verder train ik geen armen omdat ik die dan elke pak in de wc
 
Originally posted by Bodyman
Ik ga regelmatig naar de wc om te mastruberen dat is dan ook de reden dat ik me niet aan de 60 min training kan houden maar er soms wel 2 uur rond loop. Verder train ik geen armen omdat ik die dan elke pak in de wc

Tja, drukke bezigheid heb jij in de gym. Je komt wel aan trainen toe? :D
 
Nooit, niet dat ze me niks doen, maar m'n bloed stroomt toch eerder naar m'n spieren die dat hard nodig hebben en verder heb ik mezelf altijd vrij goed onder controle.

@Juriaan: Je loopt toch niet rond in zo'n jaren 80 Adidas voetbalbroekje, hè? :D
 
Originally posted by CQ_Demolisher
Lopen geen chica's rond in mijn gym..alleen hardcore bodybuilders+kickboksers..en daar geil ik niet bepaald op.

Bij mij precies hetzelfde, hoewel het lijkt de laatste tijd wat beter te gaan met de vrouwtjes... Ik heb alleen geen tijd om een paal in me broek te krijgen als ik aan het trainen ben. Je bent gefocused of niet....
 
Originally posted by axestream

@Juriaan: Je loopt toch niet rond in zo'n jaren 80 Adidas voetbalbroekje, hè? :D

Nope, met een vitamins&minerals broekie
 
Originally posted by axestream
Nooit, niet dat ze me niks doen, maar m'n bloed stroomt toch eerder naar m'n spieren die dat hard nodig hebben en verder heb ik mezelf altijd vrij goed onder controle.


precies, dat heb ik ook. Ik kan wel geil zijn als ik wat strakke dames zie, maar t bloed zit ergens anders.
 
Originally posted by Juriaan
Hoe vaak heb jij een stijve pik gem. in de gym als je een lekker wijffie ziet?

Niet op de Gym maar wel op dit forum.:D
 
Re: Re: Hoe vaak hebben jullie een paal in je broek in de gym?

Originally posted by Big Steve


Niet op de Gym maar wel op dit forum.:D

ik krijg er 1 van jou bigstevie
 
Originally posted by axestream
Nooit, niet dat ze me niks doen, maar m'n bloed stroomt toch eerder naar m'n spieren die dat hard nodig hebben en verder heb ik mezelf altijd vrij goed onder controle.

heb jij dan ook dat je na t trainen een kleiner pikkie hebt aangezien al t bloed naar je andere spieren is gepompt?

duurt dan ff voordat ie weer opgeladen is.;)
 
Originally posted by dandyman


heb jij dan ook dat je na t trainen een kleiner pikkie hebt aangezien al t bloed naar je andere spieren is gepompt?

duurt dan ff voordat ie weer opgeladen is.;)

Ja, dan hangt 'ie er zo zielig bij. :grumble: Ik ken trouwens een gast die na 't sporten eerst aan z'n pikkie zit te friemelen voor 'ie alles uittrekt en gaat douchen. :roflol:
 
Re: Re: Hoe vaak hebben jullie een paal in je broek in de gym?

Originally posted by Big Steve


Niet op de Gym maar wel op dit forum.:D


Ja, kijk daar heb ik nou ook last van, vooral als ik de foto's van RichardV bekijk!
 
Niveau ligt wel hoog hier zeg!!!
Bij ons op de fitness zie ik nooit een leuk meiske!!!
Alleen ouwe vrouwen en uhm... forse vrouwen
Duzz totaal geen reden om een stijven in je broek te krijgen!!
Tenzij je dur natuurlijk van houdt...:eek:

Greetz,
Jurre
 
Back
Naar boven