AndroidHealthClinic

Hoe vaak hebben jullie een paal in je broek in de gym? (1 bezoeker)

Hoe vaak zit jij met een paal in de gym?

  • Nooit, ik kom in de gym om te trainen en vrouwen daar doen me niets

    Stemmen: 26 44,8%
  • Nooit, maar moet m soms wel onder controle houden

    Stemmen: 23 39,7%
  • Regelmatig, dus 1-100 keer

    Stemmen: 5 8,6%
  • Altijd en ik mastrubeer daarna vaak op de WC in de gym

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: Hoe vaak hebben jullie een paal in je broek in de gym?

Originally posted by Oom Oli



Ja, kijk daar heb ik nou ook last van, vooral als ik de foto's van RichardV bekijk!

:D
 
Meestal heb ik mijn bloed nodig op andere plaatsen in mijn lichaam tijdens de training,maar het bloed stroomt waar het niet gaan mag
 
Jamaar, ik trek altijd IN de gym, niet op de wc :D:D:D

Dan gaat dat kwakje meestal op de bench press en soms ook op de dumbbells :haha:
 
Originally posted by Vince
Jamaar, ik trek altijd IN de gym, niet op de wc :D:D:D

Dan gaat dat kwakje meestal op de bench press en soms ook op de dumbbells :haha:

heb je wel goede grip en geen handschoenen of magnesium meer nodig
 
Originally posted by Vince
Jamaar, ik trek altijd IN de gym, niet op de wc :D:D:D

Dan gaat dat kwakje meestal op de bench press en soms ook op de dumbbells :haha:

Ben blij dat je uit mijn gym bent gegaan vince, je zag er idd altijd zowat guur uit hoor.. Ik kende je wel hoor, maar ik durfde gewoon nooit naast je komen te zitten.. :p

Neen ff serieus, ikzelf heb noooit last gehad van een paal in de gym.. Waarom? Wel ik zou niet weten waarom ik er een zou krijgen, niemand geeft me een reden.. Moest er een wijfie naakt komen trainen, jah, dan zal i ker wel een krijgen, maar dat is niet het geval..

Het enige bloot en shaky dat ik ooit te zien krijg in de gym, zijn van die 60's bibberende pittarolbillen op de powerplate, meer niet hoor..


Ik heb wel steeds last van een paal als ik op strand lig.. Ik weet niet hoe het komt, is het door al het vlees of door de zon.. Soms moet je gewoon liggen wachten tot je in zee kan, omdat anders de omliggende zonnebaders je kapstok kunnen zien.. Vaak maak ik dan ook zo'n putje in het zand onder mn handdoek,
Een ballenkuil noem ik het ook, anders lig ik de hele dag op mn klokken, en dat is best pijnlijk.. :D
 
Originally posted by Bracke


Vaak maak ik dan ook zo'n putje in het zand onder mn handdoek,
Een ballenkuil noem ik het ook, anders lig ik de hele dag op mn klokken, en dat is best pijnlijk.. :D

ken het probleem

:D
 
Originally posted by Bracke
Vaak maak ik dan ook zo'n putje in het zand onder mn handdoek,
Een ballenkuil noem ik het ook,:D


Ik geloof er geen bal van.
Ha :D een putje je bedoeld een heeeeeeeeel klein kuiltje.:D
 
Dan moet het bij mij wel een serieuze put zijn hoor ;)

Nee Bracke, kan me voorstellen dat je uhum, van die vrouw daar met haar strak zwarte broek en een zweterige bilnaad, die lekker stinkt naar zweet en ander ongedierte je geen paal oplevert maar dat meissie achter de toog die ook les geeft achteraan de gym is toch wel te doen he. Gewoon eens gaan checken als ze les geeft in haar strak broekie :p
Ik vond dat de laatste tijd ongemeen veel mannen bodypumping gingen doen :D
 
Originally posted by Big Steve



Ik geloof er geen bal van.
Ha :D een putje je bedoeld een heeeeeeeeel klein kuiltje.:D

Zeg Big steve? Vanwaar eigelijk die BIG? Wil je soms iets compenseren misschien :D
 
Originally posted by Vince
Dan moet het bij mij wel een serieuze put zijn hoor ;)

Nee Bracke, kan me voorstellen dat je uhum, van die vrouw daar met haar strak zwarte broek en een zweterige bilnaad, die lekker stinkt naar zweet en ander ongedierte je geen paal oplevert maar dat meissie achter de toog die ook les geeft achteraan de gym is toch wel te doen he. Gewoon eens gaan checken als ze les geeft in haar strak broekie :p
Ik vond dat de laatste tijd ongemeen veel mannen bodypumping gingen doen :D

Idd, zij is wel een schoonheid ja... Een trein in bed volgens mij, maar ja, is niet voor ons weggelegd he :dunno: Was ik maar wat knapper en breder zoals Big Steve... :(
 
Gisteren zat ik wat te flirten met een van de sportschoolvrouwen daar. Echt fout, dat mens is getrouwd. Maar als ik de kans krijg, dan ga ik er toch echt overheen.
 
Lopen jammergenoeg weinig mooie vrouwen rond in onze gym:sob:

Maarja ben toch vaak te druk bezig met mijn training
om daar op te gaan letten.
 
Originally posted by Propje
Lopen jammergenoeg weinig mooie vrouwen rond in onze gym:sob:

Maarja ben toch vaak te druk bezig met mijn training
om daar op te gaan letten.

hardcore!!!!

LIGHTWEIGHT BABY!!!
 
ik heb het hel af en toe, meestal op ongelegen momenten als je net die strakke broek aan hebt :D

had het 1x, toen stond ik concentration curl met 1 arm voor de bicep te doen. stond ik krom voorover, kijk ik in de spiegel komt er een vrouwtje in die ik wel goed ken, en die ik wel geil vind, een MILF zeg maar :), dus tja, ik was aan de kuur, en hup, een dikke stijve, komt ze naar me toe lopen, tik onder de kont, en tja, dan ben je klaar, dan moet je wel overeind komen staan :D
hehehe, ze zag het wel en lachte maar wat :haha:
 
Originally posted by Jack
ik heb het hel af en toe, meestal op ongelegen momenten als je net die strakke broek aan hebt :D

had het 1x, toen stond ik concentration curl met 1 arm voor de bicep te doen. stond ik krom voorover, kijk ik in de spiegel komt er een vrouwtje in die ik wel goed ken, en die ik wel geil vind, een MILF zeg maar :), dus tja, ik was aan de kuur, en hup, een dikke stijve, komt ze naar me toe lopen, tik onder de kont, en tja, dan ben je klaar, dan moet je wel overeind komen staan :D
hehehe, ze zag het wel en lachte maar wat :haha:

hahaha!
 
Laatst bewerkt:
nee nooit eigenlijk, ik ga d'r ook niet aan denken want dan krijg ik d'r dadelijk 1, en das superk*t. (als ie ongewenst is he)
 
Nooit last van. De enige pump die ik krijg is die in de andere spieren. :)
 
Back
Naar boven