- Waardering
- 3
Bij mij hangt het er een beetje van af. Toen ik aan het bulken was, ging dat soms tot 3X per dag. Nu ik aan het cutten ben is het weer heel wat minder....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by dandyman
meestal net na het ontbijt en das vaak zon een die blijft plakken aan de pot dus vaker doortrekken.
en sávonds vaak nog wel een keer.
en heeeeel af en toe nog een ker tegen 16.00.
maar om over dit topic verder te gaan, heeft iemand wel eens keutels. Ik heb dat een paar keer gehad in een bepaalde periode. dan ben je aan t scheiten en blijft er niks achter op t papiertje en dan ben je lekker aan t trainen en dan voel je een zoort van zweterig gevoel in je spleet en ja hoor dan mag je je training onderbreken om naar de plee te gaan om je armen te trainen met, jawel papier.
zal wel niemand bekedn voorkomen maar zowel, laat t weten.
kan ik weer gerust slapen
Originally posted by KaLe
ik zit hier echt in me broek te schijten van het lachen maaree nee nooit last van. Heb wel last van bonken die aan je anuswand blijven plakken, dus moet je met je kont schudden tot ie in de pot sodemietert.
Tis me zelfs een keer gelukt om zo'n hoge neer te leggen dattie me kont bereikte.. moest alleen 4 keer spoelen voordat ie de buis in gleed.
Originally posted by Olimantado
Bij mij hangt het er een beetje van af. Toen ik aan het bulken was, ging dat soms tot 3X per dag. Nu ik aan het cutten ben is het weer heel wat minder....