MuscleMeat

Hoe vaak per dag schijten jullie?

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Bij mij hangt het er een beetje van af. Toen ik aan het bulken was, ging dat soms tot 3X per dag. Nu ik aan het cutten ben is het weer heel wat minder....
 
Deze topic is al eens voorbij gekomen :) Verschilt per dag maar 2-3x
 
Ik hou het eerst 4 dagen op.... en dan ga ik er heeeeeeeeeerlijk voor zitten met een body en fitness. :D
 
3x flinke hopen :D maar met cutten lijkt het wel of het er niet uit wil komen
 
I smell something here !!!!!!!!! :toilet:
 
verschilt, de ene keer 4 de andere keer 1 keer
 
2 tot 3 maal per dag, de pot vol knolletjes :p
 
Keer of 2 a 3 per dag van een Wieger Ketelapper tot een Peijnenburg :D

Groet Smalluser :thumb:
 
meestal 1x
 
meestal net na het ontbijt en das vaak zon een die blijft plakken aan de pot dus vaker doortrekken.
en sávonds vaak nog wel een keer.
en heeeeel af en toe nog een ker tegen 16.00.

maar om over dit topic verder te gaan, heeft iemand wel eens keutels. Ik heb dat een paar keer gehad in een bepaalde periode. dan ben je aan t scheiten en blijft er niks achter op t papiertje en dan ben je lekker aan t trainen en dan voel je een zoort van zweterig gevoel in je spleet en ja hoor dan mag je je training onderbreken om naar de plee te gaan om je armen te trainen met, jawel papier.
zal wel niemand bekedn voorkomen maar zowel, laat t weten.
kan ik weer gerust slapen
 
rond de 3x per dag.
 
vandaag drie x diaree :( .. normaal gesproken 2 -3 keer per dag in me bulk tot 1 keer in me cut.
 
Originally posted by dandyman
meestal net na het ontbijt en das vaak zon een die blijft plakken aan de pot dus vaker doortrekken.
en sávonds vaak nog wel een keer.
en heeeeel af en toe nog een ker tegen 16.00.

maar om over dit topic verder te gaan, heeft iemand wel eens keutels. Ik heb dat een paar keer gehad in een bepaalde periode. dan ben je aan t scheiten en blijft er niks achter op t papiertje en dan ben je lekker aan t trainen en dan voel je een zoort van zweterig gevoel in je spleet en ja hoor dan mag je je training onderbreken om naar de plee te gaan om je armen te trainen met, jawel papier.
zal wel niemand bekedn voorkomen maar zowel, laat t weten.
kan ik weer gerust slapen

:lol: ik zit hier echt in me broek te schijten van het lachen :lol: maaree nee nooit last van. Heb wel last van bonken die aan je anuswand blijven plakken, dus moet je met je kont schudden tot ie in de pot sodemietert.

Tis me zelfs een keer gelukt om zo'n hoge neer te leggen dattie me kont bereikte.. moest alleen 4 keer spoelen voordat ie de buis in gleed.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by KaLe


:lol: ik zit hier echt in me broek te schijten van het lachen :lol: maaree nee nooit last van. Heb wel last van bonken die aan je anuswand blijven plakken, dus moet je met je kont schudden tot ie in de pot sodemietert.

Tis me zelfs een keer gelukt om zo'n hoge neer te leggen dattie me kont bereikte.. moest alleen 4 keer spoelen voordat ie de buis in gleed.

jaja, kan er niks aan doen (denk ik) maar die hoogte heb ik ookk een aantal keren gehaald (vooral na het uitgaan). en die bonken kan ik ook nog over meepraten, en dan veeg je en dan blijkt dus dat er nog een gigaklont aan hangt. En nu ik er toch zo over doorga heb ik ook vaak dat de papier nietaan te slepen is dat ik voordat ik klaarben al een keer doormoettrekken want dan bevindt er zich al een aardige berg papier in de pot en yja, dat kriebelt.
 
ps. kijken jullie ook naar het papiertje als je afveegt?

ik heb die vraag vaak in discotheken gesteld aan allemaal lekkere wijven. nee inderdaad geen perfecte openingszin maar je moet die reacties is zien. En , al verwachte je dat niet, was er best vaak een wijf die er serieus op in ging. zie je het al voor je.. sta ik in een tent met een bloedmooi wijf te ouwehoeren over schijten en naderhand af en toe ook over vingeren (ook zon taboe onderwerp voor vrouwen) en al die zooi waar ze nog niet mee geconfronteerd waren in een discotheek.
Het was op en gegevn moment zo ziek dat een maat en ik een enquete gingen houden en er was echtveel positiefe feedback, zelfs dat er een aantal waren die het wouden copieren. onvoorstelbaar maar zeker waar. en nee, geen poepfetisj maar gewoon domweg lekker ouwehoeren en de reacties kijken, das vaak toch het mooiste.
 
wat ben jij een poepgek zeg :P
 
Ik zal even op je kop schijten!!!
 
Ik schijt op jou



Originally posted by Olimantado
Bij mij hangt het er een beetje van af. Toen ik aan het bulken was, ging dat soms tot 3X per dag. Nu ik aan het cutten ben is het weer heel wat minder....
 
Back
Naar boven