XXL Nutrition

Hoe vaak per dag schijten jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
ps. kijken jullie ook naar het papiertje als je afveegt?

ik heb die vraag vaak in discotheken gesteld aan allemaal lekkere wijven. nee inderdaad geen perfecte openingszin maar je moet die reacties is zien. En , al verwachte je dat niet, was er best vaak een wijf die er serieus op in ging. zie je het al voor je.. sta ik in een tent met een bloedmooi wijf te ouwehoeren over schijten en naderhand af en toe ook over vingeren (ook zon taboe onderwerp voor vrouwen) en al die zooi waar ze nog niet mee geconfronteerd waren in een discotheek.
Het was op en gegevn moment zo ziek dat een maat en ik een enquete gingen houden en er was echtveel positiefe feedback, zelfs dat er een aantal waren die het wouden copieren. onvoorstelbaar maar zeker waar. en nee, geen poepfetisj maar gewoon domweg lekker ouwehoeren en de reacties kijken, das vaak toch het mooiste.

Vreemde vogel die dandy :rolleyes:

:D
 
Re: Re: Hoe vaak per dag schijten jullie?

Originally posted by rob12345
Ik schijt op jou


Ach, zolang je achteraf maar je kont afveegt!! :D
 
Originally posted by dandyman
ps. kijken jullie ook naar het papiertje als je afveegt?

ik heb die vraag vaak in discotheken gesteld aan allemaal lekkere wijven. nee inderdaad geen perfecte openingszin maar je moet die reacties is zien. En , al verwachte je dat niet, was er best vaak een wijf die er serieus op in ging. zie je het al voor je.. sta ik in een tent met een bloedmooi wijf te ouwehoeren over schijten en naderhand af en toe ook over vingeren (ook zon taboe onderwerp voor vrouwen) en al die zooi waar ze nog niet mee geconfronteerd waren in een discotheek.
Het was op en gegevn moment zo ziek dat een maat en ik een enquete gingen houden en er was echtveel positiefe feedback, zelfs dat er een aantal waren die het wouden copieren. onvoorstelbaar maar zeker waar. en nee, geen poepfetisj maar gewoon domweg lekker ouwehoeren en de reacties kijken, das vaak toch het mooiste.

Kan je die enquete niet ff online gooien! :D
 
Meestal 3 groote zwaare jongens,soms ook wel 5 kleintjes.
 
Re: Re: Re: Hoe vaak per dag schijten jullie?

Originally posted by Olimantado



Ach, zolang je achteraf maar je kont afveegt!! :D

Met jou tong :D
 
Ik vind Oli wel iemand die baft! :D

:nut: :lick: :nanner: :p
 
Oli de Bafkoning!
 
HEy Turba jou avatar lijkt precies op jou hoofd!! :p
 
Back
Naar boven