AndroidHealthClinic

Hoe vaak per week de benen gaan trainen (om hele sterke benen te krijgen en veel spiermassa) ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
.....

Dan aan het einde van de training ga ik nog 20 minuten een interval training doen op de loopband (1 minuut hardlopen, dan de volgende 1 minuut snel sprinten en zo steeds afwisselen voor 20 minuten lang).
Als je dit nog kan na een "goede" beentraining dan train je niet zwaar genoeg...
 
Vandaar dat ik ook vroeg: hoevaak per week kan ik ze het beste trainen om ze dikker te maken. Ik zelf dacht aan 2x per week: Donderdag & Zondag ?


Maakt niet uit, zoals je ondertussen gemerkt zou moeten hebben is het een slecht schema en of je dit nu 1,2 of 3 keer in de week doet zal niet uitmaken. Als je het schema terug breng naar max. 2 oefeningen ( squat+leg cur) met standaard intensiteit zou ik zeggen minimaal 2 keer.
 
Twee tot drie keer per week zwaar squaten. Dat werkt voor de doorsnee persoon prima. Tenzij je genetisch echt heel veel pech hebt en ook hiermee satéprikkers blijft houden.
Oke. Welke dagen dan ? Maandag, Woensdag Vrijdag ?
of: Maandag en Donderdag ?
 
3x per week squat.. verders niks. dagen moet je zelf weten. zolang er tussen elke sessie 48 uur zit is goed en om de 3 sessies 72 uur.

De rest van je schema is wss dan ook een hele waslijst :p
 
Zeker niet op maandag.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Oke. Welke dagen dan ? Maandag, Woensdag Vrijdag ?
of: Maandag en Donderdag ?
Dat ligt aan je programma, maakt verder niks uit. Je maakt het te ingewikkeld.

Zucht... als mensen eens gewoon zouden beginnen met programma's als Stronglifts en dergelijke zouden er ook niet van dit soort vragen zijn.
 
Zucht... als mensen eens gewoon zouden beginnen met programma's als Stronglifts en dergelijke zouden er ook niet van dit soort vragen zijn.

Ik begrijp ook niet zo goed wat dat nou precies voor een belemmering in die bovenkamer is bij velen.
"Just do it and stick to the program" zou ik zo zeggen.

Nota bene beschouw mezelf als een theoreticus pur sang en vind het heerlijk om over allerlei details te discussieren, maar toch sta ik dag in dag uit trouw mijn programma af te werken en ben daarin weer heel pragmatisch.
Resultaat komt uiteindelijk toch vanuit 10% inspiratie en 90% transpiratie ;)
 
Twee tot drie keer per week zwaar squaten. Dat werkt voor de doorsnee persoon prima. Tenzij je genetisch echt heel veel pech hebt en ook hiermee satéprikkers blijft houden.
Oke. Op welke dagen de benen gaan trainen dan ?
 
Maakt niet uit, zoals je ondertussen gemerkt zou moeten hebben is het een slecht schema en of je dit nu 1,2 of 3 keer in de week doet zal niet uitmaken. Als je het schema terug breng naar max. 2 oefeningen ( squat+leg cur) met standaard intensiteit zou ik zeggen minimaal 2 keer.
Maakt niet uit, zoals je ondertussen gemerkt zou moeten hebben is het een slecht schema en of je dit nu 1,2 of 3 keer in de week doet zal niet uitmaken. Als je het schema terug breng naar max. 2 oefeningen ( squat+leg cur) met standaard intensiteit zou ik zeggen minimaal 2 keer.
Hoe vaak per week de benen gaan trainen (om hele sterke en dikke benen te krijgen/veel spiermassa dus) ??
Op welke dagen is het beste ??
 
Hoe vaak per week de benen gaan trainen (om hele sterke en dikke benen te krijgen/veel spiermassa dus) ??
Op welke dagen is het beste ??
Voornamelijk op dinsdag doet het goed. Vandaag dus ook benen gedaan. Op donderdag zou je kunnen overwegen evenals zaterdag en liefst ook zondag of rijd de tour de france.
 
Voornamelijk op dinsdag doet het goed. Vandaag dus ook benen gedaan. Op donderdag zou je kunnen overwegen evenals zaterdag en liefst ook zondag of rijd de tour de france.

Ik train altijd benen op een dag dat ik geen borst train, werkt echt. True story
 
Tut+mmc

1x nipt
 
Hoe vaak per week de benen gaan trainen (om hele sterke en dikke benen te krijgen/veel spiermassa dus) ??
Op welke dagen is het beste ??
ANDERS MOET JE ZE VANDAAG ES TRAINEN, DAT LIJKT ME WEL EEN GESCHIKTE DAG

serieus, train ze gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven