- Lid geworden
- 30 jan 2003
Alles in ieder geval 1 x per week en als ik nog dagen over heb, dan pak ik nog spiergroepen die ik meer wil ontwikkelen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Purple
3 x per week en buik iets vaker.
Train iedere spiergroep 3x per week, echt je leest het goed. En train ook hard om mijn doel te bereiken het is niet zo dat ik niets doe... Ik ben wel een meid, maar waarom twijfelt iedereen toch aan mijn kunnen.
Train iedere spiergroep 3x per week, echt je leest het goed. En train ook hard om mijn doel te bereiken het is niet zo dat ik niets doe... Ik ben wel een meid, maar waarom twijfelt iedereen toch aan mijn kunnen.
Originally posted by Spike
hoeft niet per se.
als je dit deftig periodiseert en je gezond verstand gebruikt zou het best kunnen. wie weet streeft ze naast massa ook een zekere fitnessheid en kracht?
nothing is written in stone.
Originally posted by axestream
Ik zag haar inderdaad ergens posten dat ze eens aan de fitness olympia mee wil doen/winnen ofzo.
Je moet toch een doel hebben, het zien te halen is wat anders...
Met de titel van Miss Figure ben ik ook wel tevreden![]()
Originally posted by FBtje
Sorry jongens, ik snap er nog steeds geen hol van.. waarom zou je niet elke dag dezelfde spiergroep mogen trainen.. van overbelasting heb ik volgens mij geen last.. *confused*
Ik sla wel eens een dag over omdat ik niet wil trainen als ik spierpijn heb, maar als de spierpijn weg is, dan train ik gerust de volgende dag verder met dezelfde spiergroepen..