AndroidHealthClinic

Hoe vaak per week train jij een spiergroep? (1 bezoeker)

Hoe vaak per week trainen jullie een spiergroep?

  • 1x per week

    Stemmen: 95 59,0%
  • 2x per week

    Stemmen: 39 24,2%
  • 3x per week

    Stemmen: 8 5,0%
  • Wisselend

    Stemmen: 19 11,8%

  • Totaal stemmers
    161

Bezoekers in dit topic

Alles in ieder geval 1 x per week en als ik nog dagen over heb, dan pak ik nog spiergroepen die ik meer wil ontwikkelen...
 
Originally posted by Purple
3 x per week en buik iets vaker.

3 x per week traine, of 3 x per week een spiergroep...?

3x per week is wel aardig veel purpletje

wat voor schema volg je?
 
Train iedere spiergroep 3x per week, echt je leest het goed. En train ook hard om mijn doel te bereiken het is niet zo dat ik niets doe... Ik ben wel een meid, maar waarom twijfelt iedereen toch aan mijn kunnen.
 
Originally posted by Purple
Train iedere spiergroep 3x per week, echt je leest het goed. En train ook hard om mijn doel te bereiken het is niet zo dat ik niets doe... Ik ben wel een meid, maar waarom twijfelt iedereen toch aan mijn kunnen.

Niet iedereen, alleen Nilsje. ;)
 
Train 4x per week, en alle groepen 1x, behalve buik en soms kuiten. Vaker trainen had bij mij overtraining / vermoeidheid tot gevolg.

Train gewoon tot je een bijna-dood ervaring naderd, dan zou je dezelfde groep niet eens meer vaker per week willen pakken ;-)

maargoed... ieders ervaring is weer anders
 
mja, maar wie zegt dat je moet trainen tot je een bijna-dood ervaring nadert?
 
Originally posted by Purple
Train iedere spiergroep 3x per week, echt je leest het goed. En train ook hard om mijn doel te bereiken het is niet zo dat ik niets doe... Ik ben wel een meid, maar waarom twijfelt iedereen toch aan mijn kunnen.

ik twijfel niet aan je kunnen jongedame, maar 3 x per week is wel iets teveel als je supercompensatie nastreeft..
 
hoeft niet per se.

als je dit deftig periodiseert en je gezond verstand gebruikt zou het best kunnen. wie weet streeft ze naast massa ook een zekere fitnessheid en kracht?


nothing is written in stone.
 
Sorry jongens, ik snap er nog steeds geen hol van.. waarom zou je niet elke dag dezelfde spiergroep mogen trainen.. van overbelasting heb ik volgens mij geen last.. *confused*

Ik sla wel eens een dag over omdat ik niet wil trainen als ik spierpijn heb, maar als de spierpijn weg is, dan train ik gerust de volgende dag verder met dezelfde spiergroepen..
 
Originally posted by Spike
hoeft niet per se.

als je dit deftig periodiseert en je gezond verstand gebruikt zou het best kunnen. wie weet streeft ze naast massa ook een zekere fitnessheid en kracht?


nothing is written in stone.

Ik zag haar inderdaad ergens posten dat ze eens aan de fitness olympia mee wil doen/winnen ofzo.
 
Originally posted by axestream


Ik zag haar inderdaad ergens posten dat ze eens aan de fitness olympia mee wil doen/winnen ofzo.

Je moet toch een doel hebben, het zien te halen is wat anders...
Met de titel van Miss Figure ben ik ook wel tevreden :)
 
Originally posted by Purple


Je moet toch een doel hebben, het zien te halen is wat anders...
Met de titel van Miss Figure ben ik ook wel tevreden :)

Daar is inderdaad niks mis mee. Als je over een x aantal jaren succesvol bent kan je een lange neus trekken naar alle sceptici.
 
Daarom en anders kan ik zegen dat ik het geprobeerd heb...
 
Tering purple, hoe laat ga jij wel niet naar je bedje?

moet jij niet vroeg op of zo???
 
1x per week, buik 3x
 
Pak alles 2x per week, ik MOET elke dag ff bezoekje brengen aan de sportschool, zeker door de weeks....
De reden van mijn groeistagnatie zal zeker wel wat overtraining zijn, maar vind het te lekker. Daarom slaan kuurtjes meteen heftig aan bij mij, omdat dat mijn overtraining wat compenseert.... Ik word te suf met 1x per week trainen...
En als ik heel eerlijk ben, en peper in mijn kont heb... wil ik ook wel eens nog voor een 3e keer gaan!
 
ik doe ook alles 1x per week !
behalve buik die 3x
 
Originally posted by FBtje
Sorry jongens, ik snap er nog steeds geen hol van.. waarom zou je niet elke dag dezelfde spiergroep mogen trainen.. van overbelasting heb ik volgens mij geen last.. *confused*

Ik sla wel eens een dag over omdat ik niet wil trainen als ik spierpijn heb, maar als de spierpijn weg is, dan train ik gerust de volgende dag verder met dezelfde spiergroepen..

Heel makkelijk: Jij kan wel denken dat je herstelt bent omdat je geen spierpijn meer hebt, maar je spieren hebben toch echt langer nodig!
 
d

Ik trainde eerst elke spiergroep 2x per week. Dit ging dan ook goed voor ongeveer twee weken. Totdat ik op een dag ergens aan het begin van de 3e week, last kreeg van de bekende symptonen van overtraining. Zoals motivatiegebrek, vermoeidheid e.a.
Nu heb ik een rustpauze ingelast van ongeveer 5 dagen en hoop ik daarna weer fris te kunnen beginnen met het 'builden van Tha Body'.
 
Back
Naar boven