Fitness Seller

Hoe vaak trainen jullie 1 spiergroep per week

Bezoekers in dit topic

ja klopt ,maar erg saaie oefeningen zijn dat, wel erg belangrijk, ik zou mischien maar weer eens een fitnesabonement moeten nemen, maa aan de andere kant vind ik dat je daar maar neergezet word en je zoekt het maar uit een personal trainer zou echt super zijn voor me maar waar vind je die in de regio en hoeveel kost zon grapje ?

Zou eerst maar wat aan je instelling doen dan. Rugoefeningen zijn juist het leukste. En als je van trainen houdt doe je elke oefening met plezier.

ja klopt ,maar erg saaie oefeningen zijn dat, wel erg belangrijk, ik zou mischien maar weer eens een fitnesabonement moeten nemen, maa aan de andere kant vind ik dat je daar maar neergezet word en je zoekt het maar uit een personal trainer zou echt super zijn voor me maar waar vind je die in de regio en hoeveel kost zon grapje ?

doe hetzelfde wat ik vroeger gedaan heb... je stapt naar de grootste vent in de sportschool en zegt dat je ook van die dikke armen wil hebben... nu stappen ze op mij af..... je hebt van die arrogante die je niet eens aankijken, maar misschien heb jij geluk en verteld hij je het een en ander.....

1 keer, alleen kuiten en borst pak ik vaker omdat die dat nodig hebben :P

Doe 2x p/w full body + 1x cardio/kickboks
2x elke spiergroep dus + 1 1/5 cardio/kickboks (is ook voor je armen,schouders en benen zwaar)

Zou eerst maar wat aan je instelling doen dan. Rugoefeningen zijn juist het leukste. En als je van trainen houdt doe je elke oefening met plezier.

ik heb ook een hekel aan rug. Iedereen heeft natuurlijk een spiergroep die hij/zei minder vind. Heeft niks met motivatie ofzo te maken:D

train vaak 2x dezelfde spieren, 1x goed zwaar, en de 2e x iets lichterere herstel training.

Wat een instelling weer... En hoezo 'je wordt neergezet en je zoekt het maar uit'? Een PT is iets van €40,- per uur ofzo...

Voorheen 2x, ben nu geruime tijd bezig met 1x. Ik hou meer rust en ik merk dat mijn lichaam daar goed op reageert. Ik voel me er ook lekker bij. Over een paar maandjes weet ik wat voor mij goed werkt. Split 1x of meerdere keren.

Dat heeft niks met instelling te maken joh, ik ben harstikke gemotiveerd juist alleen ik heb al 2 jaar op die fitneschool (Fitland) gezeten en daar krijg je vind ik niet genoeg begeleiding,er word niet een keer gevraagt hoe gaat het, heb je vooruit gang,er word niets gezegt over die oefening kun je beter zo doen of zo,je vult een enquete in en een jaar later vragen ze hoe gaat het,mjaa vandaar dat ik nu alles thuis heb dat bevalt goed,alleen de apparaten mis ik,een personal is te duur zie ik,jammer maar laat even duidelijk zijn dat ik niet eigenwijs ben en de adviesen hier op het forum echt wel opvolg,ik ga eten !!

Dat heeft niks met instelling te maken joh, ik ben harstikke gemotiveerd juist alleen ik heb al 2 jaar op die fitneschool (Fitland) gezeten en daar krijg je vind ik niet genoeg begeleiding,er word niet een keer gevraagt hoe gaat het, heb je vooruit gang,er word niets gezegt over die oefening kun je beter zo doen of zo,je vult een enquete in en een jaar later vragen ze hoe gaat het,mjaa vandaar dat ik nu alles thuis heb dat bevalt goed,alleen de apparaten mis ik,een personal is te duur zie ik,jammer maar laat even duidelijk zijn dat ik niet eigenwijs ben en de adviesen hier op het forum echt wel opvolg,ik ga eten !!

En je rug en benen trainen! Want als je ze niet traint omdat je het 'saaie' oefeningen vindt (hoezo eigenlijk?) getuigt dat IMO niet echt van een onwijze motivatie.

+1

Het draait niet alleen om de "strandspieren".

En je rug en benen trainen! Want als je ze niet traint omdat je het 'saaie' oefeningen vindt (hoezo eigenlijk?) getuigt dat IMO niet echt van een onwijze motivatie.

die gast is gewoon een p*ssy. Hoe kun je squats/deads nou saaie oefeningen vinden lol.
Laat die gast maar lekker rocken met zn monster biceps curls

Zie daar in een notendop, de mentaliteit van 70% van de jonge gasten op sportscholen. Geen rug en benen trainen, want het is zo 'saai'. Nee bicep curl en triceps pulldown, dat zijn pas spannende oefeningen. Als je ziet dat de meeste dan ook alleen leg extensions en leg curls voor de benen doen kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Heel, heeeeel soms ff op de leg press. Maar dan wel gedeeltelijke bewegingen. Deadlift? Neeuuhh. Veel te zwaar. Krijg je spierpijn van. Lateral pulldown, dat kan nog net. Even een beetje smokkelen. Eventueel nog seated cable row maar dan is de grens ook snel bereikt hoor. Gauw hergroeperen in de kleedkamer. Mijn been trainingen zijn nooit saai. Squatten tot me kont zowat de grond raakt, leg press tot me knieen me tepels raken. De adrenaline, het zweet, het op adem moeten komen. En de pijn erna. Een sensatie. Maar ach, ze durven het gewoon niet. Bang om zichzelf tegen te komen. Bang om uit hun rol te vallen. Bicep curl, standing side raise, triceps pulldown. Oefeningen waarbij je nog cool kunt kijken en je haar in model blijft, zodat je uiteraard nog met opgeheven hoofd naar de kleedkamer kunt lopen. Want oh wee, je wereld zou weleens kunnen instorten als er zweetdruppels langs je voorhoofd naar beneden lopen. Fokking posers, je kunt ze missen als kiespijn.

zo dat lucht op

ik heb eerst altijd alle spiergroepen 2x per week getraint, maar train ze nu keer voor variatie 1x per week en dat bevalt me goed

1 of 2 heel soms 3 keer.

Dat was 1 keer in de week toen ik nog split deed. Nu doe ik fullbody, dus de meeste groepen pak ik dan 3 keer per week

fulbody 3x
split 1x

Full body 3 keer (ga harder dan bij split)
Split 2 keer per week in de vorm van ub/lb

I keer per week ode ik niet wan dan sta ik stil

Terug
Naar boven