AndroidHealthClinic

Hoe vaak verander jij je trainingsschema?

Hoe Vaak Verander Jij Je Trainingsschema?


  • Totaal stemmers
    126

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Hoe vaak verander jij je trainingsschema?
 
Optie: wanneer ik het idee heb dat ik op een plateau komt staan. (of hoe je dat ook maar zegt;) )
 
Optie: af en toe.

Als ik geblesseerd raak (liefst vlak daarvoor, maar dat gaat me niet zo heel erg goed af), of zin heb in iets anders, of als ik trainingen moet laten vallen vanwege vakantie, of als ik besluit te gaan cutten, etc.
 
na 6 weken boek ik meestal nog weinig vooruitgang en ga ik een nieuw schema maken
 
als ik het trainingschema zat ben, dus het verschilt nogal.
 
Ik heb geen vast schema. Enkel mijn rode draad:D
 
Echt van schema veranderen, de hele boel op zn kop zetten doe ik mss één of twee keer per jaar.

Oefeningen en dergelijke wissel ik altijd heel veel af en repranges doe ik vaak in de zomer wat hoger dan winter.
 
Ik heb geen vast schema. Enkel mijn rode draad:D

+1

train ook niet volgens een vast schema, zie daar totaal het nut niet van in (tenzij je nog maar pas zou beginnen met bb). gewoon de spiegel gebruiken als referentiepunt + naar je lichaam luisteren en trainen wat het nodig heeft.
 
om de dag.
 
Ieder seizoen een andere schema.
 
Zo rond de 8 weken houdt ik een schema aan. Niet dat ik me volledig aan mijn schema houdt btw, maar per 8 weken wil ik een ander principe; dus split, full body, rippetoe, push/benen/pull, etc etc.
 
Als het allemaal te makkelijk word
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven