Fitness Seller

Hoe vaak was jij je gym kleren!!!!!!!!!

Hoe vaak was jij je gym kleren?

  • 1 x per week

    Stemmen: 42 45,7%
  • 2 x per week

    Stemmen: 15 16,3%
  • 3 x per week

    Stemmen: 11 12,0%
  • 4 x per week

    Stemmen: 12 13,0%
  • Na elke training

    Stemmen: 12 13,0%

  • Totaal stemmers
    92

Bezoekers in dit topic

Ik was alles na 1 keer dragen. elke dag gewoon schone kleding aan.
 
Ik gooi ze altijd weg na een training.
 
tot dat mijn moeder ze eindelijk uit mijn sport tas haalt omdat de geur in heel het huis te ruiken is!
 
1 keer per week: een echte vent stinkt, een echte vent drinkt (melk :p )
 
4x per week heb ik weer een fris en fruitig trainings-outfitje :D Moet er wel bij vermelden dat mijn moeder dat doet. Zij woont namelijk 5 minuten van mijn sportschool vandaan dus vanuit het werk ga ik even bij haar langs, haal m'n zooi op en ga dan trainen.

Vind het een eerlijke deal, mijn moeder ziet haar liefste (en enige) zoon wat vaker en ik heb schone sportkleding ;)
 
t-shirt elke keer na het trainen, broek doe ik 5x mee ofzo. Heb toch zat trainingsbroeken.
 
euh , om de 2 / 3 weken ofzo :D ik doe altijd wat anders aan , de rest hangt dan uit
 
Ik probeer er zo lang mogelijk mee te doen..

Per week????? Na elke training natuurlijk!Wie traint er nu graag in vieze stinkende zweetbroek/shirt van de dag ervoor.

Heb 2 broeken en 10 shirts die wissel ik af.
 
5 keer per week met wasverzachter (lavendel) anders is het zo ruw op mijn huid.
 
zodra ze spontaan beginnen te bewegen.
 
Als ik thuis kom van een training gaat alles meteen de wasmachine in. Moet er niet aan denken om de volgende training weer dat zelfde shirt aan te moeten als het niet gewassen is.

Sowieso heb ik in het dagelijks leven elke dag andere kleren aan, behalve een spijkerbroek, die meestal 2 dagen. Als ik iets belangrijk vind, zijn het wel schone kleren.
 
elke traindag nieuwe kleding
 
Als je maar lang genoeg wacht, wordt een hemd vanzelf een benchshirt. ideaal.
Tegen mijn broek kan geen inzer op. Haaaardcooore.

djezis, waar kun je al niet benieuwd naar zijn :D
 
Per week????? Na elke training natuurlijk!Wie traint er nu graag in vieze stinkende zweetbroek/shirt van de dag ervoor.

Heb 2 broeken en 10 shirts die wissel ik af.

Alleen broeken dan. als het niet stinkt kan het nog wel een keer haha.
 
broeken doe ik 2 keer ofzo aan. Shirts kunnen echt maar 1 keer, zijn altijd drijfnat
 
Back
Naar boven