MuscleMeat

Hoe vaak was jij je gym kleren!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Hoe vaak was jij je gym kleren?

  • 1 x per week

    Stemmen: 42 45,7%
  • 2 x per week

    Stemmen: 15 16,3%
  • 3 x per week

    Stemmen: 11 12,0%
  • 4 x per week

    Stemmen: 12 13,0%
  • Na elke training

    Stemmen: 12 13,0%

  • Totaal stemmers
    92

Bezoekers in dit topic

ik draag geen kleding onder het sporten
ik neem wel een handoek mee natuurlijk
anders laat je zo'n zweetspoor achter je
 
Bezweet spul trek ik niet opnieuw aan alvorens te wassen. Heb ook wel een hoop gymkleren.
 
broek meestal wel 2 keer, shirt altijd een ander
 
Farce zei:
Hoe vaak was jij je gym kleren?
Hahaha vragen aan gespierde mannen die zichzelf waxen hoe lang ze hun broekje aanhebben. Gay as my shlong is long!

Farce zei:
Ik probeer er zo lang mogelijk mee te doen..
Dan ben je net als van die zwervers die nooit hun sokken uitdoen zodat die helemaal in hun huid groeien, groeit het haar op je balzak al door je naar rode wijn en Gerard Joling ruikende onderbroek heen?


Farce zei:
Wat een k*t thread eigenlijk, kan ik hem wissen?
Monster selfknowlegde when you're drunk and/or stoned, hahahaha!




 
Ik was m'n handschoenen toch iedere maal nadat ik heb getrained anders begint het te stinken ofwel is het doordat ik alles een dag laat zitten in m'n sportzak?:p
 
Handschoenen:roflol:

Heb je radioactieve dumbbells in je gym of zo?
 
Bij elke training een vers shirt. De trainingsbroek gaat veel langer mee. Gemiddeld heb ik het maar op 1xper week gehouden.
 
trainingsbroek 1x/week
nieuw shirt elke training uiteraard
 
nee,wel ****ing eelt anders:o
pussy :p

altijd als ik die gasten zie met van die handschoentjes vraag ik of ze koude handen hebben, eelt is best handig hoor...
 
nee,wel ****ing eelt anders:o

WAT DE FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:shoot: :shoot:
BEN JE EEN VENT OF EEN VERWIJFDE JANET????????:eek: :finger:
JE KUNT MAKEN DAT JE DIE VERWIJFDE k*tWIELRENNERTOESTANDEN IN DE VUILBAK SMIJT EN GOTVERR WAT ROESTIG STAAL IN JE FIKKEN NEEMT TOT JE HANDEN ER UITZIEN ALS OUD ****ING TAAI LEER:mad: :fire: :fire: :fire:

KOMT IE GOTVERR JANKEN OVER EELT OP ZIJN HANDJES
 
Shirt 2 keer per week, broek 1 keer per week
 
Heerlijk handschoentjes. Ik heb na al die jaren trainen nog steeds van die baby-zachte handjes. Jaja, ik zweer bij mijn trainingshandschoenen die ook extra stabiliteit in de polsen bieden. Zonder mijn handschoentjes kan ik echt niet meer.
 
Heerlijk handschoentjes. Ik heb na al die jaren trainen nog steeds van die baby-zachte handjes. Jaja, ik zweer bij mijn trainingshandschoenen die ook extra stabiliteit in de polsen bieden. Zonder mijn handschoentjes kan ik echt niet meer.

oh hell its spreading:eek:
 
Geen handschoentjes, gewoon lekker rauw het ijzer vastgrijpen en eelt kweken. Als ik last heb van teveel eelt, lekker met een schilmesje peuteren. Okay, ben dan wel een mietje als ik teveel vel heb weggesneden.
 
"gymkleren" haha
gay as the day is long
 
ik heb elke training wat anders aan.
zwaar goor elke keer hetzelfde aan.
 
Back
Naar boven