AndroidHealthClinic

Hoe vaak was jij je gym kleren!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Hoe vaak was jij je gym kleren?

  • 1 x per week

    Stemmen: 42 45,7%
  • 2 x per week

    Stemmen: 15 16,3%
  • 3 x per week

    Stemmen: 11 12,0%
  • 4 x per week

    Stemmen: 12 13,0%
  • Na elke training

    Stemmen: 12 13,0%

  • Totaal stemmers
    92

Bezoekers in dit topic

1 keer per week, ik heb een hekel aan wassen. Dan stink ik liever...
Voordeel is daarbij dat bijna alle apparatuur vrij is als ik langs wandel
 
Ik heb meerdere kledingstukken gelukkig. Dus lekker elke keer iets schoons aan en in het weekend alles in de was.
 
1 shirtje trek ik 2 of 3 keer aan.. ik zweet van nature bijna geen druppel.
 
Tja heb meerdere broeken, en een stuk of 30 tanktops, genoeg voor 4 a 5 dagen trainen in de week.
En dan naast me tanktops genoeg shirts, trek een broek wel eens vaker aan, maar een shirt of tt no thanks.
 
gewoon 1* per week



.......ik gebruik ze tenslotte ook maar 1* per week :D
 
Doet Os Moeder ;)

zou niet weten hoe vaak.. heb van alle dingen die door kunnen gaan als trainings kleren 4 volledige uitgeruste kostuums ;)

Dus iedere dag een nieuwe!
------------------------
Hoe vaak was jij je Gym kleren?... Na een keer of 300 wassen zijn ze kapot/versleten?
 
1a 2 keer per week, en ze kunnen echt vreselijk ruiken, maar dat is alleen in mijn voordeel, dat is alles vrij wat ik nodig heb ik de gym ;)
 
Broek doe ik 1 tot 2 keer aan. Shirts 1 keer.
 
Gymkleren heb ik niet, maar m'n buitenspeelbroek was ik om de dag.
 
Wat een k*t thread eigenlijk, kan ik hem wissen?

Bezint eer ge begint :no:
Dit topic stinkt behoorlijk...

Nu een move naar het gara hanenhok en een permanente ban voor de TS :thumbs:
 
wat voor vraag is dat nu.. iedere keer als ik train doe ik wat anders aan want alles is steeds kletsnat.....
 
broek doe ik 1x per 3 of 4 maanden. Als er jizz op zit dan eerder. t-shirt doe ik na 1 of 2 keer in de was. Ligt eraan of ik veel heb gezweet
 
Heerlijk handschoentjes. Ik heb na al die jaren trainen nog steeds van die baby-zachte handjes. Jaja, ik zweer bij mijn trainingshandschoenen die ook extra stabiliteit in de polsen bieden. Zonder mijn handschoentjes kan ik echt niet meer.

Haha, zag een tijd geleden een HUGE portier. Echt moeilijk grote kerel. En ik kijk naar zijn handen; ****ing wijve pianovingers. Geen gezicht!
 
ok "kale" wat een leuke anekdote haha.
 
Haha, zag een tijd geleden een HUGE portier. Echt moeilijk grote kerel. En ik kijk naar zijn handen; ****ing wijve pianovingers. Geen gezicht!
goede portier dus die het uitpraat :)
 
wassen ???

elke training schoon shirtje en trainingsbroek meestal na 2 dagen.. idd een topic met een luchtje :D
 
Elke dag ander shirtje. .. korte broek wil ik wel eens vaker als 1 training gebruiken...
 
Back
Naar boven