MuscleMeat

Hoe vaak zit je aan de coke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nooit, coke is kk duur vergeleken met wat je ervoor terugkrijgt.
 
niks nopes nada
 
Als ik een jaar of 19 was , heb ik er een paar maand serieus 'aan gezeten' . Niet dat ik verlaafd was maar ik deed het gewoon te frequent . Ook op café en zelfs thuis bij vrienden . Vanzelf heb ik mijn interesse erin verloren . Nu doe ik het enkel nog met nieuwjaar .
 
heerlijk, ik ram er toch wel 5 gram dagelijks doorheen
 
Drugs is voor homos.
 
één keer per jaar, meestal met eindejaar ofzo...

zoals al eerder aangegeven : is veel te duur in verhouding tot wat je ervoor in de plaats krijgt

en wat snort onze topicstarter zoal naar binnen ? :D
 
Als ik een jaar of 19 was , heb ik er een paar maand serieus 'aan gezeten' . Niet dat ik verlaafd was maar ik deed het gewoon te frequent . Ook op café en zelfs thuis bij vrienden . Vanzelf heb ik mijn interesse erin verloren . Nu doe ik het enkel nog met nieuwjaar .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Iedereen zuipt zich hier de kanker in, maar coke vinden we allemaal niet BB-waardig.


haha sukkels
 
Jive, hij blijft goed :roflol:
 
Iedereen zuipt zich hier de kanker in, maar coke vinden we allemaal niet BB-waardig.


haha sukkels

Drink geen druppel ;) maar idd ook dat vind ikzelf niet echt bij BB passen :o
Niet dat ikzelf een heilig boontje ben hoor ,... heb jaren gerookt ;)

Wat de coke betreft , tuurlijk is het een goed gevoel , maar het vreet ook aan je spieren ,... en dat is iets wat ik ( niet meer ) wil !
 
nooit (meer)
 
Niet/Nooit heb trouwens ook nooit drugs gebruikt
 
Coke is zalig, maar als verantwoordelijke vader van 5 kinderen ben ik al jaren geleden gestopt. Ik zou zeggen, als al mijn kinderen binnen 20 jaar uit huis zijn begin ik terug, maar wtf moet een man van 72 nog met coke:o:o:o
 
Iedereen zuipt zich hier de kanker in, maar coke vinden we allemaal niet BB-waardig.


haha sukkels

Zo zo, te weinig geld om je grammetje coke te kopen? Je klinkt gefrustreerd.
 
Drink geen druppel ;) maar idd ook dat vind ikzelf niet echt bij BB passen :o
Niet dat ikzelf een heilig boontje ben hoor ,... heb jaren gerookt ;)

Wat de coke betreft , tuurlijk is het een goed gevoel , maar het vreet ook aan je spieren ,... en dat is iets wat ik ( niet meer ) wil !

alle drugs (ik vind alcohol en roken ook een drug) is slecht voor je lichaam en vreet aan je spieren
 
Back
Naar boven