MuscleMeat

Hoe vaak zit je aan de coke?

Bezoekers in dit topic

Coke is niks voor mij. Ik ben al lichtelijk agressief aangelegd, en vermoed dat dit deze alleen maar zal versterken.
 
nooit, geen behoefte aan..al die drank in het weekend is al erg genoeg:)
 
Elke dag, ik jaag er dan meestal 5 a 6 gram doorheen ligt er aan wat er die dag te doen valt, bevalt me prima.
 
Is snuiven stoer?
 
Vroeger tegen de sterren op, nowadays I keep it clean/naturel :joint:
 
Ooit eens 1 nachtje doorgebracht (en daarbij gelaten) met m'n lul in m'n hand, en in de ander een basepijp. Dacht dat ik dood ging v/d geilheid. :o Goed omgezette rookcoke is wat betreft het effect het einde, kkzalig. Alleen het gevoel rondom je lippen al.

Jammer dat je een race wedstrijd houd in bergwegen, met aan de zijkanten een ravijn dat ingezeepd is. ;)

Snuifcoke is het ook niet waard, op welk feestje of met wie en waar je ook bent, vervelen doe je je toch in zekere zin. Alleen veel coke gewonnen zielen hebben dat niet door. En dat is scoren voor team coke ;)
 
Circle of my life.
Bij vlagen weer weekenden achter mekaar en dan weer het besef dat ik moet kappen en weer opnieuw etc..
 
Een paar keer per jaar, meestal aan het einde van de nacht. En ondanks dat het hier in brazilie maar 6 euro per gram kost heb ik het nog niet aangeraakt. Want die 6 euro is dat nou een opportunity or a threat?
Ben wel benieuwd voor de mensen die het ook wel eens nemen hoe jullie dat zien.

je hebt er wel lekkere pure coke hé ;) En niet van die rotzooi als in Nederland!
 
Jij klinkt wel erg als iemand die coke ziet als een middel om een beter mens van te worden. Maar als je een medicijn nodig hebt om je ego op te vijzelen doe je iets niet goed.



Haha nee man, ik gebruik amper/zelden :)

Na een aantal jaren op dit board moet je toch wel ongeveer weten dat ik er van hou om te overdrijven :p
 
Coke en andere party drugs is voor 16-20 jarige. Daarboven vind ik het triest.

Anabolen is een prestatie drug. Vind ik wat anders.

Drank is niet zo'n probleem vind ik. Dit omdat het overal legaal te krijgen is. Dus niet stervensduur, minder verslavend (je krijgt geen rushgevoel).
 
ik voel me nog 20 :)
 
jezus wat een hoop mensen gebruiken die bende zeg... doordeweeks keihard trainen, en in het weekend lekker roofmoord op je eigen lichaam plegen...
 
you only life once
 
jezus wat een hoop mensen gebruiken die bende zeg... doordeweeks keihard trainen, en in het weekend lekker roofmoord op je eigen lichaam plegen...


Het ia alleen slecht als je er nix bij eet
Net als drank en andere zooi waar je lusteloos van word.

Als je keihard traind en die zooi in het weekend neemt MET ETEN dan word je niet eens brak
 
Coke en andere party drugs is voor 16-20 jarige. Daarboven vind ik het triest.

Anabolen is een prestatie drug. Vind ik wat anders.

Drank is niet zo'n probleem vind ik. Dit omdat het overal legaal te krijgen is. Dus niet stervensduur, minder verslavend (je krijgt geen rushgevoel).

Van drank geen rushgevoel???? Alcohol niet verslavend??? Alcohol is de harddrugs die het meeste slachtoffers en verslavingen geeft
 
in je jongere jaren vind ik het meer begrijpelijk , ook omdat je nieuwsgierig bent dan dat je er op latere leeftijd mee doorgaat want face it , of je het nou elke week doet of paar x per jaar je doet het toch.

en ik vind dat er betere dingen in het leven zijn dan coke bv mooie vrouwen.

maarja als je dan zegt lijntje+mooie vrouw= :o
 
jezus wat een hoop mensen gebruiken die bende zeg... doordeweeks keihard trainen, en in het weekend lekker roofmoord op je eigen lichaam plegen...

+1

Snap ik ook niet.

Daarom voor mijn geen coke en andere shit :D
 
Back
Naar boven