AndroidHealthClinic

Hoe vaak zit je aan de coke? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je moet het zien als aanvulling op je alcoholgebruik, euhhh misbruik.
Als extra'tje.

Als je voor het uitgaan al dikke lijnen aan het neerleggen bent op je keukentafel dan ben je goed verkeerd bezig.
 
Iedereen zuipt zich hier de kanker in, maar coke vinden we allemaal niet BB-waardig.


haha sukkels

wie is iedereen? er zijn er maar een paar die hier een drink/trainingslog hebben:D
 
Je moet het zien als aanvulling op je alcoholgebruik, euhhh misbruik.
Als extra'tje.

Als je voor het uitgaan al dikke lijnen aan het neerleggen bent op je keukentafel dan ben je goed verkeerd bezig.

Zowiezo leg ik geen lijnen neer, gewoon een nakkie uit het ponypackje :p
 
wie is iedereen? er zijn er maar een paar die hier een drink/trainingslog hebben:D

98% van DBB drinkt alcohol

denk dat 99,9% ooit weleens alcohol gedronken heeft

Denk zelf dat 99,99% van DBB 1 van de 2 ooit wel eens heeft gedaan
 
Geen ervaring mee. Wat zijn eigenlijk de "voordelen" van coke-gebruik???

Ik heb het maar een paar keer gedaan dus ben niet echt een ´kenner´ maar het (enige) voordeel voor mij was dat je er ontzettend veel van gaat lullen. Heel diep ook, over alles. Best leuk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.
 
ik denk dat ik in m'n leven wel een kilo'tje heb weggesnoven..

nooit meer.
 
Ik heb het maar een paar keer gedaan dus ben niet echt een ´kenner´ maar het (enige) voordeel voor mij was dat je er ontzettend veel van gaat lullen. Heel diep ook, over alles. Best leuk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.

dat is niet zo gebruikelijk voor sos, in principe ga je er wel veel van lullen maar de meesten worden er oppervlakkiger en egocentrischer door...
 
Ik werd er altijd nogal geil van, een zelfvertrouwenboost heb ik nooit gehad, alleen meer energie.
 
dat is niet zo gebruikelijk voor sos, in principe ga je er wel veel van lullen maar de meesten worden er oppervlakkiger en egocentrischer door...

Bij mij juist niet... Misschien is dat wel het geval als je uitgaat en/of met een grote groep bent? Ik deed het altijd gewoon thuis met mijn toenmalige vriend, met z´n tweeën dus, en we hadden hele goede gesprekken, over het verleden en over relatieshit enzo, wat er normaal nooit uitkwam.
 
dat is niet zo gebruikelijk voor sos, in principe ga je er wel veel van lullen maar de meesten worden er oppervlakkiger en egocentrischer door...

Het ergste bij zo'n coke-rap is dat je het idee hebt nog iets zinnigs uit te kramen, althans...dat had ik. Ik praat normaal al veel maar toen bleef ik lullen. :D
 
Grappig dat 'niemand' gebruikt, maar er wel al 4 pagina's vol zijn geluld :+
 
Grappig dat 'niemand' gebruikt, maar er wel al 4 pagina's vol zijn geluld :+

wss omdat de meeste het wel gebruikt hebben en er nog leuke herinneringen aan hebben :D
 
Nooit gedaan en ook niet van plan. Vind het een net wat te sneaky drugs. Daarbij komt dat ik niet zo'n goede ervaringen heb met de gebruikers van het goedje. Ze hebben meestal een wat te groot ego en dan na een half uurtje vallen ze ineens stil en worden ze breekbaar tot ze weer vol goede moed van de plee terug komen. Het nadeel is dat na een tijdje wekelijks gebruik dat ego na het weekend beetje blijft hangen en de meeste van de gebruikers een grote douchebag worden. Tot ze het ongeveer een jaartje veel gebruikt hebben en de paranoide in kickt en dat o zo grote ego als sneeuw voor de zon verdwijnt en platst maakt voor een zenuwinzinking.
 
Grappig dat 'niemand' gebruikt, maar er wel al 4 pagina's vol zijn geluld :+

Wat je zelf al in een eerder reply aangeeft geldt ook voor mij. De meeste hier zullen het ooit wel eens geprobeerd hebben. ;)
 
Heb je al eens op sos gedoet?

Of op die paal gepoederd?
Dan heb je een sos piet.
 
Nooit gedaan en ook niet van plan. Vind het een net wat te sneaky drugs. Daarbij komt dat ik niet zo'n goede ervaringen heb met de gebruikers van het goedje. Ze hebben meestal een wat te groot ego en dan na een half uurtje vallen ze ineens stil en worden ze breekbaar tot ze weer vol goede moed van de plee terug komen. Het nadeel is dat na een tijdje wekelijks gebruik dat ego na het weekend beetje blijft hangen en de meeste van de gebruikers een grote douchebag worden. Tot ze het ongeveer een jaartje veel gebruikt hebben en de paranoide in kickt en dat o zo grote ego als sneeuw voor de zon verdwijnt en platst maakt voor een zenuwinzinking.

Sommige mensen staan nou eenmaal niet sterk in hun schoenen :)
 
Wel eens gedaan, nu is het meer dan een jaar geleden. Als ze een lijntje voor me klaar leggen zeg ik zonder moeite ''nee''

Wat een ego drugs is het dan ook. Zelf het grootste nerdje kan stoer beginnen praten met een paar lijnen coke in zijn neus, toch voor een half uurtje, als je dan geen nieuwe lijn neemt krijg je last van paranoia, het 'ik wil nog' gevoel, hartkloppingen, geen honger, achterodochtig, nergens zin in......... Wat een smeerlapperij

Ik vind het zonde dat middelen als coke, heroïne, speed, xtc in dezelfde categorie komen te staan als lsd, ghb, salvia onder de naam 'drugs'
 
Back
Naar boven