XXL Nutrition

Hoe vaak zit je aan de coke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom heb ik geen last van zon terug val?
 
Waarom heb ik geen last van zon terug val?

Jij klinkt wel erg als iemand die coke ziet als een middel om een beter mens van te worden. Maar als je een medicijn nodig hebt om je ego op te vijzelen doe je iets niet goed.
 
Ik heb het maar een paar keer gedaan dus ben niet echt een ´kenner´ maar het (enige) voordeel voor mij was dat je er ontzettend veel van gaat lullen. Heel diep ook, over alles. Best leuk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.

daar heb jij geen coke voor nodig :D
 
In het verleden regelmatig heftige feesten/nachten meegemaakt met coke. Vind het teringzooi, 'lekker' op het moment zelf, maar zodra het is uitgewerkt... potverdomme.... Dat is het mij niet meer waard. Vind mensen met coke op er meestal ook niet leuker of gezelliger op worden. Nu nog paar keer per jaar een pilletje, toch een stuk relaxter...
 
nee, andere om me heen hebben er ook last van.

Mijn lichaam reageerd een beetje raar op drugs/as/roken :P
 
In het verleden regelmatig heftige feesten/nachten meegemaakt met coke. Vind het teringzooi, 'lekker' op het moment zelf, maar zodra het is uitgewerkt... potverdomme.... Dat is het mij niet meer waard. Vind mensen met coke op er meestal ook niet leuker of gezelliger op worden. Nu nog paar keer per jaar een pilletje, toch een stuk relaxter...

Het is idd alleen maar leuk als jezelf ook derop zit, ben jezelf nuchter en zon gozer met zijn strakke bek ligt maar tegen je aan te lullen, daar flip je op een gegeven moment ook van uit, vooral als die steeds maar dezelfde onderwerpen aansnijd en in herhaling valt.
 
exactly, niks hatelijk als iemand die zwaar onder de coke/speed zit en tegen je komt zagen.

zullen wel niet allemaal zo irritant worden ervan, maar toch..
 
exactly, niks hatelijk als iemand die zwaar onder de coke/speed zit en tegen je komt zagen.

zullen wel niet allemaal zo irritant worden ervan, maar toch..

Andersom ook.
 
Wel eens gedaan, nu is het meer dan een jaar geleden. Als ze een lijntje voor me klaar leggen zeg ik zonder moeite ''nee''

Wat een ego drugs is het dan ook. Zelf het grootste nerdje kan stoer beginnen praten met een paar lijnen coke in zijn neus, toch voor een half uurtje, als je dan geen nieuwe lijn neemt krijg je last van paranoia, het 'ik wil nog' gevoel, hartkloppingen, geen honger, achterodochtig, nergens zin in......... Wat een smeerlapperij

Ik vind het zonde dat middelen als coke, heroïne, speed, xtc in dezelfde categorie komen te staan als lsd, ghb, salvia onder de naam 'drugs'

Iedere drugsgebruiker prijst zijn eigen drugs omhoog om onderscheid te laten maken van andere drugs.
 
Laatst bewerkt:
beste blijf je gewoon van die shit af maar dat geld eigelijks voor alles , of je nou een week blowed, halve liter jonge jenever vrijdags naar binnen werkt of een lijntje neemt ik vind het allemaal same shit.

alleen wat ik van sommige niet begrijp dat verotheid die je er achterna hebt meestal de volgende dag dat is toch verschrikkelijk? niet eten, alleen maar denken van **** **** **** was dit het nou waard?

als je echt naar een party gaat en shit haha be my guest , maar om sweekends het in de lokale kroeg te doen , heb je in mijn ogen alleen jezelf ermee. en ja het valt zeer erg op , heb je zelf op dat moment gewoon niet door.

+ dat je zo erg uitdroogd voor onze sport zit je dat niet bepaald mee , volgens mij is het ook nog eens tyfus belastend voor je lichaam als je sweekends hebt geklikt geilled hoe je het ook wil noemen en dan maandags keihard weer je spieren en lichaam het uiterste vragen je lichaam is geen machine.
 
exactly, niks hatelijk als iemand die zwaar onder de coke/speed zit en tegen je komt zagen.

zullen wel niet allemaal zo irritant worden ervan, maar toch..



Maar dan noem je iemand die helemaal waus is.

Zelfde geldt voor iemand die helemaal lam is.

Die is NET zo irritant.

Je kan ook gebruiken met mate
 
dat is waar, het zijn natuurlijk alleen de extreme gevallen die opvallen, daar zul je ook wel niet zoveel aan merken.
 
beste blijf je gewoon van die shit af maar dat geld eigelijks voor alles , of je nou een week blowed, halve liter jonge jenever vrijdags naar binnen werkt of een lijntje neemt ik vind het allemaal same shit.

alleen wat ik van sommige niet begrijp dat verotheid die je er achterna hebt meestal de volgende dag dat is toch verschrikkelijk? niet eten, alleen maar denken van **** **** **** was dit het nou waard?

als je echt naar een party gaat en shit haha be my guest , maar om sweekends het in de lokale kroeg te doen , heb je in mijn ogen alleen jezelf ermee. en ja het valt zeer erg op , heb je zelf op dat moment gewoon niet door.

+ dat je zo erg uitdroogd voor onze sport zit je dat niet bepaald mee , volgens mij is het ook nog eens tyfus belastend voor je lichaam als je sweekends hebt geklikt geilled hoe je het ook wil noemen en dan maandags keihard weer je spieren en lichaam het uiterste vragen je lichaam is geen machine.

Je doet alsof het ieder weekend gebeurt.
 
Maar dan noem je iemand die helemaal waus is.

Zelfde geldt voor iemand die helemaal lam is.

Die is NET zo irritant.

Je kan ook gebruiken met mate

Hoe sterk jij misschien ook in je schoenen staat, dit is gewoon niet voor iedereen weggelegd, ik heb zelf een aantal zware gebruikers in mijn vriendengroep zitten, die al ik weet niet hoe lang aan het knokken zijn om te kappen met de rotzooi, maar ik zie het gewoon niet lukken bij ze. Ik heb het dan ook niet over de popi jopi snuiver die ff gaat punten op de plee en zich daarna ff de man voelt, maar gasten die 3 tot 5 gram wegwerken op een dag op bijna dagelijkse basis. Komt natuurlijk grotendeels voort uit het feit dat ze er in dealen en dus constant de beschikking hebben over het spul en dan word het heel gevaarlijk.
 
Heb het weleens gedaan maar ik kon nu niet echt ontdekken wat mijn medesnuivers wel ontdekt hadden. Maw ik vind er maar bar weinig aan. Zonde van het geld laat mij maar trippen of spacen.
 
Je moet het zien als aanvulling op je alcoholgebruik, euhhh misbruik.
Als extra'tje.

Als je voor het uitgaan al dikke lijnen aan het neerleggen bent op je keukentafel dan ben je goed verkeerd bezig.

k*t :(
 
Back
Naar boven