MuscleMeat

Hoe vaak zit je aan de coke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van drank geen rushgevoel???? Alcohol niet verslavend??? Alcohol is de harddrugs die het meeste slachtoffers en verslavingen geeft

+1

Alcohol word zo onderschat
 
Of wordt het overschat en is de reden van de alcoholverslavingen en doden omdat het zo makkelijk te verkrijgen is?
 
coke hoeft niet van mij, te duur, ik hou het op xtc en ghb, en dan ook alleen tijdens het uitgaan, niet thuis op de bank -_-

iedereen zit trouwens wel dat coke-verslaafden zo zielig zijn, maar rokers zijn dan nog zieliger, coke is namelijk veel lekkerder en daarom heb je snel zin om meer te nemen.
Beste beargumentatie ooit! :thumbs:
 
Iedere week is natuurlijk anders, maar als je gewoon in een k*t periode zit, en je krijgt een lijntje voorgeschoteld en je hebt net die FTW mentaliteit in je hoofd dan komt de duivel los en ga je voor de bijl. Tis allemaal niet makkelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=SOr1m_KUGGk

wat een heerlijk nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
 
jezus wat een hoop mensen gebruiken die bende zeg... doordeweeks keihard trainen, en in het weekend lekker roofmoord op je eigen lichaam plegen...

en nog zijn we veel breder dan jij!

:hahaha:

de wereld is soms ongelijk verdeeld....
 
1 keer gedaan, vond er geen flikker aan. Geef mij maar sterretjes na een hoge rep sessie deadliften
 
klopt jij bent nog klein.

Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen en dan direct een domme opmerking naar mij te maken.

Ik verbeter je alleen je mag me dankbaar zijn dat ik je op je fout wijs.
 
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen en dan direct een domme opmerking naar mij te maken.

Ik verbeter je alleen je mag me dankbaar zijn dat ik je op je fout wijs.

hap hap, just kidding bro.:roflol:
 
Nee jij hapte!!! Niet ik!!! FU OMG!!! gerapporteerd ban etc...

:fu:
 
We gaan niet lopen rellen he...
 
Back
Naar boven