Fitness Seller

Hoe veeg jij je reet af (1 bezoeker)

Hoe veeg je je reet af


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

Normaal gesproken heb ik de bijnaam 'rommelkont'. Maar mijn toilletmanieren zijn in tegendeel erg proper :D
Eerst leg ik wat toilletpapier in de pot om de plons tegen te gaan. vervolgens doe ik mijn ding, en gebruik ik zo'n 5 velletjes (gevouwen aber naturlich) om de rest schoon te houden. :booty:
leg je zo grote patees???:p

Nou je heb soms van die enorm diepe wc's, dan lijkt het wel of je in een ravijn zit te ehh drukken, alleen de echo mist nog :P

Wie ruikt er wel eens aan zn vinger als perongeluk je vinger de poep raakt tussen je bilnaad? :roflol:


je bent toch geen aap ???
 
ja kan aardig opspatten, je kan ook meer naar achteren zitten heb je een glijbaantje:p

maar sommige hebben de glijbaan weer aan de voorkant zitten, dus als je net verkeerd gokt.. dan voel je de consequenties (lees, opspattende water/andere-ranzige-troepdruppels) Dit is natuurlijk weer tegen te gaan door allereerst een paar veleltjes wc-papier in de pot te leggen. Zo verzorg je een zachte landing :P
 
Trouwens zitten jullie weleens na het schijten zonder afgeveegd te hebben, met je vinger in je poeperd?
 
maar sommige hebben de glijbaan weer aan de voorkant zitten, dus als je net verkeerd gokt.. dan voel je de consequenties (lees, opspattende water/andere-ranzige-troepdruppels) Dit is natuurlijk weer tegen te gaan door allereerst een paar veleltjes wc-papier in de pot te leggen. Zo verzorg je een zachte landing :P

idd, hoeveel rollen ik daar in me leven ni voor gebruikt heb:knipoog:
 
Vouwen natuurlijk!
 
:roflol::hahaha:

** goed topic **
 
Trouwens, toen ik vanmiddag op mjin stage op het toilet zat, moest ik denken aan het programma 'Het beste idee van Nederland'. Maar het zou toch wel een monster idee zijn als er iets zou worden uitgevonden tegen het opspatprobleem? iets van een antislipbaan in de pot ofzo.. alhoewel dat wel weer lastig zou worden met het schoonmaken.
 
Trouwens, toen ik vanmiddag op mjin stage op het toilet zat, moest ik denken aan het programma 'Het beste idee van Nederland'. Maar het zou toch wel een monster idee zijn als er iets zou worden uitgevonden tegen het opspatprobleem? iets van een antislipbaan in de pot ofzo.. alhoewel dat wel weer lastig zou worden met het schoonmaken.

douche kop is ook een aardig hulpmiddel:D
 
Ik veeg met een prop van achter naar voor, dus ik heb wel eens stront op mijn balzak.
 
douche kop is ook een aardig hulpmiddel:D

Douchekop als hulpmiddel kan ik idd begrijpen,:eyebrow: maar kan ik dat dan weer niet in deze context plaatsen. Ik bedoel, wtf wie maakt z'n plee nou weer schoon met de douchekop, ga je dan ook onder de randen met de kop? want als je dat doet is er een kans dat de volgende keer als je een douche neemt, je er een stukkie bruiner onder vandaan komt dan voorheen. :D
 
kzet er een douche kop op, met wc papier wordt het nooit schoon teveel konthaar.
 
Ik had ooit een leraar biologie die zei dat dit met je karakter te maken had. De mensen die proppen zijn heel slordig en en mensen die vouwen zijn heel netjes en georganiseerd.

Bij mij klopt er geen f*ck van.:D

Mensen die proppen hebben ook tarrels aan hun kont hangen.
 
Trouwens, toen ik vanmiddag op mjin stage op het toilet zat, moest ik denken aan het programma 'Het beste idee van Nederland'. Maar het zou toch wel een monster idee zijn als er iets zou worden uitgevonden tegen het opspatprobleem? iets van een antislipbaan in de pot ofzo.. alhoewel dat wel weer lastig zou worden met het schoonmaken.

jij hebt zeker ook altijd last van natte ballen na het poepen?
 
Douchekop als hulpmiddel kan ik idd begrijpen,:eyebrow: maar kan ik dat dan weer niet in deze context plaatsen. Ik bedoel, wtf wie maakt z'n plee nou weer schoon met de douchekop, ga je dan ook onder de randen met de kop? want als je dat doet is er een kans dat de volgende keer als je een douche neemt, je er een stukkie bruiner onder vandaan komt dan voorheen. :D

nee gewoon als er beetje zou blijven hangen aan de achterkant, gewoon gloeiend heet water erop.... kan je op een halve meter afstand doen:roflol:
 
Back
Naar boven