AndroidHealthClinic

Hoe veeg jij je reet af (1 bezoeker)

Hoe veeg je je reet af


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

omg u gat afvegen met een prop? ****ing messy ni? ge kunt toch ni fatsoenlijk alles der af wrijven/ er homogeen over glijden
 
soms vraag ik mij af of er echt mensen zijn die daar naar benieuwd zijn of dat er een of andere studie achter zit voor een merk van een bepaald product (hier zijnde dan toiletpapier). :)
 
waar is de optie:

"ik heb niet voor niks een hond"


???


opgevouwen toiletpapier ^^
 
omg u gat afvegen met een prop? ****ing messy ni? ge kunt toch ni fatsoenlijk alles der af wrijven/ er homogeen over glijden

je moet niet alles in het leven serieus nemen. met name geen onderwerpen in gare hanenhok :roflol:
 
Maar vrouwen horen niet te poepen, dit verpest mijn beeld van vrouwelijk schoon :(
Volgende keer zet ik een disclaimer erin, vrouwen niet reageren met jullie ranzige bezigheden :D

Hahah ja idd.
 
Wie ruikt er wel eens aan zn vinger als perongeluk je vinger de poep raakt tussen je bilnaad?
wie proeft ook wel eens stiekem?? :o komop, ik weet dat er van die ranzige personen tussenzitten. spill it!
 
Met de hogedrukspuit ,

maak er af en toe een Klysma van ;)
 
wie proeft ook wel eens stiekem?? :o komop, ik weet dat er van die ranzige personen tussenzitten. spill it!

zo ziek ben ik nu ook weer niet. ben nu trouwens aan het eten dus het is niet gepast dat je dit nu bespreekt:rolleyes::D
 
Trouwens zitten jullie weleens na het schijten zonder afgeveegd te hebben, met je vinger in je poeperd?

De inleggingen van pk hangen vast in een lijst aan je muur voor dagelijkse naleving, niet?
 
Zat daarstraks nog te denken om dit te openen. Had het zo hard verwacht. :roflol:
 
proppen, maar voordat ik prop werp ik eerst een blik naar beneden om te kijken wat voor 'n vorm mun drol is geworden, sgijt nogal vaak letters, zeer mooi om te zien :bow:
 
Back
Naar boven