AndroidHealthClinic

Hoe veel groter zijn jou handen geworden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Het viel mij laatst op dat ik flink grotere handen heb gekregen sinds ik zelf ook groter ben geworden. Wanneer ik een vuist maakt zit er alsware meer vlees tussen m'n vingers en de kan tot veel hardere contractie komen. Het formaat in rust is ook groter.

Met name na een schouder rug work-out merk ik dat ze de dagen erna in omvang een pomp hebben. Wie heeft dit ook?
 
ik train al weken niet meer, om mijn handen weer een beetje in proportie te krijgen.
krijg geen trui meer aan man.
 
Je kan beter een topic openen met ; Hoe veel groter is jouw hoofd geworden....

Die is me daar een partij gegroeid hehe
 
volgens mij zijn m'n handen op m'n 8e gestopt met groeien
 
heb je mischien before and after pics ?_?
ben jij trouwens echt 15? die stats zijn :eek:
 
ik wou dat me handen groter werden, kon ik eindelijk fatsoenlijk me lul vastpakke
 
hahaha, om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat mn handen dikker zijn geworden. Vooral het gedeelte van de handpalm langs mn pinken. En de eerste vingerkootjes ook.

Nou ja, als ik het me inbeeld dan ben ik tenminste niet de enige. :D
 
Doe es normaal joh, dikke Irakees.
 
Mijn handen zijn ook wel redelijk gegroeid idd, wat mij wel goed uitkomt, aangezien ik Piano speel. :P
 
Het viel mij laatst op dat ik flink grotere handen heb gekregen sinds ik zelf ook groter ben geworden. Wanneer ik een vuist maakt zit er alsware meer vlees tussen m'n vingers en de kan tot veel hardere contractie komen. Het formaat in rust is ook groter.

Met name na een schouder rug work-out merk ik dat ze de dagen erna in omvang een pomp hebben. Wie heeft dit ook?

Heeft niks te maken met bodybuilding. Jij bent pas 15 en je bent nog in de groei. Je pikkie groeit als het goed is ook nog en je hand groeit mee.

Natuurlijke wet van de zelfbevrediging.
 
mijn handen zijn groter geworden

zodat ik je goed kan vastpakken

mijn neus is groter geworden

zodat ik je goed kan ruiken

mijn mond is groter geworden

zodat ik meer tonijn kan eten
 
Heeft niks te maken met bodybuilding. Jij bent pas 15 en je bent nog in de groei. Je pikkie groeit als het goed is ook nog en je hand groeit mee.

Natuurlijke wet van de zelfbevrediging.

En als een neger zoiets zegt, kun je het maar beter geloven.
 
Omdat de rest hier toch maar als een stel kleuters replied: Kan best dat je handen wat dikker zijn. Daar zitten ook spieren, die je eigenlijk constant gebruikt als je traint. Simpele verklaring dus. :)
 
Back
Naar boven