AndroidHealthClinic

Hoe veel groter zijn jou handen geworden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb het zelf ook.. ik merk toch (en zie) duidelijk dat mn handen nu groter zijn dan een jaar geleden..
 
wat is monster bump? ik ben nog niet zo gevorderd op dit gebie:rolleyes: d...
 
eeey ik had een vraag, ik heb aardig dunne enkels hoe kan ik deze het best gaan verdikke/verbrede. Hetzelfde geld voor mijn polsen tjooo

Je polsen tussen een draaibank zetten en goed aandraaien. Daarna zwellen ze vanzelf wel op.
 
mijn handen zijn ongeveer hetzelfde gebleven. Ik heb wel gemerkt dat mijn vingers wat dikker geworden zijn.
 
ik heb zeker dikkere/grotere handen gekregen en dat viel pas echt op toen ik stopte met trainen voor 8 maand. toen werden ze weer heel smal, en bepaalde 'spierballen' op mn hand als ik een vuist maakte waren ook weg. gripstrength ook veel kleiner geworden. eerder kon ik een stang van 160kg met gemak houden, nu heb ik al moeite om bij een setje bent over rows het setje af te maken (met 85g)
 
Hahahaha echt een puber opmerking,..leuk hoor.
Maare mijn handen zijn al tig jaar uitgegroeit, misschien met wat GH erbij....
 
15 jaar ? grotere handen? zoiets heet groeien. maar dan gewoon door je groeispurt. heb ook veel grotere handen gekregen op mijn 16/17e maar ik denk echt niet dat je van trainen grotere handen krijgt.
 
Ik heb best grote handen, maar met mijn voeten vond ik het pas beroerd. Op me 23e stopten ze pas met groeien, heb nu maat 48,5.
Me kop is ook behoorlijk in omvang toegenomen.
 
je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten:D
 
Je weet wat ze zeggen over mensen die tegen andere mensen met grote voeten zeggen dat ze een kleine derde been hebben he?
 
ik heb het ook heel erg marky, ik snap er niks van....

mijn handen waren vorig jaar vergeleken met mijn derde been een stuk kleiner.
 
ik heb het ook heel erg marky, ik snap er niks van....

mijn handen waren vorig jaar vergeleken met mijn derde been een stuk kleiner.

Whuhahahahaha:D .....
 
Mijne hande vroeger ook groot.. ik injektie doen 6 weke pgf-2 in mij hande.. hande nu normal
 
Mijne hande vroeger ook groot.. ik injektie doen 6 weke pgf-2 in mij hande.. hande nu normal

Ik zou verwachten dat je zonder die vette frietvingers van je beter zou gaan typen, maar helaas......
 
Back
Naar boven