MuscleMeat

Hoe vegen 2 ?? (1 bezoeker)

Hoe vegen jullie je kont af?

  • Van voren naar achter?

    Stemmen: 5 55,6%
  • Van achter naar voren?

    Stemmen: 3 33,3%
  • Van links naar rech... (grpje)... Allebij misschien?

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal stemmers
    9

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Hoe vegen? Toen ik de vraag zag staan bij dandymans thread, kreeg ik een andere vraag voorgeschoteld dan ik dacht te zullen zien... Wat mij al een tijdje bezighoud is de vraag; "hoeveel mensen vegen van voor naar achter, en wie van achter naar voor? Het is nat. weer een poepthread, maar idd, nu we er toch over bezig zijn, kunnen we er beter korte metten mee maken.. Mijn vraag dus:

Van voor naar achter? Of Van achter naart voren?


:D



Of allebij ???
 
Originally posted by Bracke
Hoe vegen? Toen ik de vraag zag staan bij dandymans thread, kreeg ik een andere vraag voorgeschoteld dan ik dacht te zullen zien... Wat mij al een tijdje bezighoud is de vraag; "hoeveel mensen vegen van voor naar achter, en wie van achter naar voor? Het is nat. weer een poepthread, maar idd, nu we er toch over bezig zijn, kunnen we er beter korte metten mee maken.. Mijn vraag dus:

Van voor naar achter? Of Van achter naart voren?


:D



Of allebij ???

eerst van voor naar achter, dan van achter naar voor, dan terug van voor naar achter, dan terug...

met 2 veegjes is mijn poeperd echt niet proper hoor!

:D
 
Re: Re: Hoe vegen 2 ??

Originally posted by bart82


eerst van voor naar achter, dan van achter naar voor, dan terug van voor naar achter, dan terug...

met 2 veegjes is mijn poeperd echt niet proper hoor!

:D

Dus jij schuift het papiertje steeds heen en weer over je besmeurde ster of wat?? Dus maw, jij smeert de stront wat uit over je gehele aars en op het papiertje... Hmmmm... Dus niet veeg naar achter, hef papiertje op, ga naar voor, hef papiertje tot tegen je ster, schuifbeweging naar achter, ... enz...
 
van voor naar achter; ik hoof geen stront op mijn pasgeschoren gladde zak :D
 
voor naar achter en dan paar keer heen en weer... eigenlijk vind ik deel 2 van deze thread ook maar nasty :)
 
vanuit t holletje naar boven. zie geen enkel nut van achter naar voren vegen..dat is dweilen met de kraan open.

we vullen elkaar weer prima aan Bracke..deze stond btw niet in mn enquete:toilet: :thumb:
 
Originally posted by dandyman
vanuit t holletje naar boven. zie geen enkel nut van achter naar voren vegen..dat is dweilen met de kraan open.

we vullen elkaar weer prima aan Bracke..deze stond btw niet in mn enquete:toilet: :thumb:

Haha.. Gare haan :D
 
Gewoon van voren naar achter en dan ff vingeren :D
 
van voor naar achter van links naar rechts van boven naar beneden :)
 
ligt eraan hoeveel plee papier en donald duckies er liggen
 
Back
Naar boven