XXL Nutrition

Hoe vegen? (1 bezoeker)

Hoe vegen jullie je aars af?

  • staand

    Stemmen: 6 35,3%
  • zittend

    Stemmen: 11 64,7%

  • Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Nu we toch in een poeprage zijn beland, de volgende vraag?

en neen, niet t papiertje, maar dit was wel een vraag die zeker op mn enquete stond.

HOE vegen jullie je kont af, staand of zittend?
 
Uhhh zittend.

Waarom zou je in hemelsnaam gaan staan???
 
euhm...

iets tussenin eigenlijk, maar die optie staat er niet tussen.

:)
 
Originally posted by bart82
euhm...

iets tussenin eigenlijk, maar die optie staat er niet tussen.

:)
ja me 2, ik kom iets overeind anders kan ik er niet goed bij zeg maar...


wat een poll trouwes, sjongejonge :p
 
haha staand . Ik heb wel eens meer heftige discussies meegemaakt over dit onderwerp. Over t algemeen doen meer mensen t staand.
 
Originally posted by Man-Mountain
haha staand . Ik heb wel eens meer heftige discussies meegemaakt over dit onderwerp. Over t algemeen doen meer mensen t staand.

WTF?!?! Staand?!?! Dat meen je niet?!?! OK, een beetje overeind komen kan ik me nog in denken, maar om nou te gaan staan?!

Ik zet gewoon 1 been op de wastafel, dan pak ik een flink stuk plee papier, pak het ene uiteinde vast bij mijn buik, dan onder mijn billen door en het andere uiteinde bij mijn rug. En dan flink poetsen, net als je je rug droog maakt met een handdoek! Heerlijk!!! :D
 
staand , maar wat is dit voor een discussie
 
Ik doe t ook zittend maar dat is pas sidns ik een reclame zag heel lang geleden. die toonde namelijk een klein jochie die zittend zn aarsje (leuk woord:D ) schoon veegde..voor die tijd deed ik t ook altijd staand. na t scheiten opstaan en dan dus vegen. dit doordat vroeger toen ik klein was mn ma mijn reet afveegde, je kent t wel:

MA, ik ben klaar!!!:p

Toen moest ik staan en zodoende ging zij mn reet schoonmaken.
vanaf dat moment dus altijd opgestaan na t scheiten..tot die reclame dus...waar die dingen dus niet goed voor zijn

daarbij heeft zitten alleen maar voordelen te bieden. Zo verschaft je spleet ook meer toegang voor t papiertje en de spreidstand die je niet hebt met een staande positie (waarbij je bilflappen als t ware tegen elkaar worden gedrukt) zorgt dus ook voor een breder veegterrein. bij staande positie moet je met je hand tevens je bilflappen naar de zijkant duwen.


maar dit is gezien sommige antwoorden een interessante poll die hopelijk zal leiden tot discussies in je sociale groep..zolang die daarna nog duurt:D
 
tussenin, helemaal staand is zo nauw en helemaal zitten kom je amper bij... eigenlijk vind ik deze thread maar nasty... :)
 
Originally posted by Man-Mountain
haha staand . Ik heb wel eens meer heftige discussies meegemaakt over dit onderwerp. Over t algemeen doen meer mensen t staand.

Kijk dit is nu wat ik bedoel met andere gewoonten he.. Ik begrijp er geen snars meer van.. Als je het mij zou vragen zou ik antwoorden:

1% staand en 99% zittend.. Als je zit creeer je een goede antislip bufferzone tussen je kont en je wc.. Je billen zijn toch zo beter geopend niet waar? Hoe kan je nu je ster nu rechtstaand afvegen? En waarom zou je het rechtstaand doen? Ga je dan telkens terug zitten om het papiertje er in te gooien? Of doen jullie dan een soort SlamDunk ofzow? Wat als het papiertje ernaast valt? :D
 
Ik veeg me reet zittend af ik ben te lui om te gaan staan.
Liefst lees ik ondertussen een tijdschrift terwijl ik aan het
schijten ben.
 
als je gaat staan komen je billen bij mekaar en dan wordt de achtergebleven stront geplet wat resulteert in meer poetswerk waar meer papier voor nodig is wat weer slecht is voor het milieu...

dus
 
Zijn er uberhaupt mensen voor wie deze poll eigenlijk niet van toepassing is?:D
 
Originally posted by dandyman
Zijn er uberhaupt mensen voor wie deze poll eigenlijk niet van toepassing is?:D

Uhh, waar wil je naartoe? Mensen die niet schijten ofzow ;)
 
Originally posted by Bracke


Uhh, waar wil je naartoe? Mensen die niet schijten ofzow ;)

mensen die met een vuile poeperd rondlopen ja!

:booty:
 
Originally posted by bart82


mensen die met een vuile poeperd rondlopen ja!

:booty:

Mensen die draaien, maar niet afwerken? Hehe, wat vies.. Doet me aan iets denken.. Laatst ging ik golfen met een goed vriend van me, ja ik weet het, is een beetje raar, golfen, maar kom me hebben ons goed geamuseerd hoor, haha, het hele golfterrein onveilig gemaakt.. Na heel wat gelach en geamuseer voelde ik een drol opkomen.. Ik ging dus naar de cafetaria ter plaatse, mhhh.. Wat een leuk meisie was daar... Blond en leuk, zeer vriendelijk.. Ik begaf me dus naar de wc en legde er eentje.. Man, wat een grote was het, nu moest ik rechtstaan anders had hij mn kaken geraakt.. Damnn.. Geen wc papier.. Ik mn broek omhooggetrokken, met een raar gangetje naar de toog gestapt, daar stond dus dat leuk jobstudentje.. Ik met een rodd gezicht.. "Mevrouw, het toiletpapier is op..." Met de bedoeling dat ze het paier aan mij zou geven, nee hoor.. Ze liep met me mee, recht naar de toilet waar ik mn ei had gelegd.. Daar zag ze iets liggen dat ze nog nooit had gezien, ik zag het aan haar gezicht..

Damnnn, wat een afgang dacht ik bij mezelf... :rolleyes:
 
al zitten gaat niet want mijn gat pakt heel den wc bril in. Ik moet ergens tussenin gaan staan:D
 
Originally posted by munk
al zitten gaat niet want mijn gat pakt heel den wc bril in. Ik moet ergens tussenin gaan staan:D

Ik probeer hte me voor te stellen, maar het lukt me niet... Jij krijgt je reet niet op de bril?? Jij laat je lading dan ook vanop een bep hoogte vallen dan of niet? :D
 
Een tijdje geleden kwam ik in een café in A'pen, wil ff naar de wc gaan. Doe één van de deurtjes open, rode dingetjuh was niet te zien dus ik dacht geen probleem. Stond me daar toch zeker een kloot zijn gat af te vegen. Zijn houding deed me eerder denken aan mijn hond die aan het duwen is en enorm veel krampen heeft..

Btw, mijn pa kwam net voorbij toen die fantastische foto's van allerlei soorten stront op m'n scherm verschenen :rolleyes:
 
Back
Naar boven