Fitness Seller

Hoe vegen? (1 bezoeker)

Hoe vegen jullie je aars af?

  • staand

    Stemmen: 6 35,3%
  • zittend

    Stemmen: 11 64,7%

  • Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

ik heb ook nog een leuk stront verhaal..merdere eigenlijk. 2 jaar terug in salou moest ik terijl ik in snoepies strond naar de plee..scheiten.altijd klote in een disco. maar goed ik naar plee...was zon klein klotehokje net tegen de gang aan en teringdruk en bij de vrouwtjes net watd rukker.

dus ik kijken of er nog ergens een plee was en toen zag ik een duertje van de gehandicaptenwc (in een discotheek ja..) maar goed ik naar binnen en daar binnen was t walhalla....een groete hygienische ruimte..(nog wel;) ) want ik ging zitten en wou net gaan kleiene als ik zie da ik niet kan doortrekken...hmmm dandy krabt op zn hoofd en ziet daar een mooi prullenbakje staan...bingo. poepert erboven en drukken maar als er op de deur wordt geklopt...allemaal wijven die de plee hebben ontdekt.

ik roep in mn drukproces dat ik bijna klaar ben en terwijl ik dat meld floept ie eruit...afgevegen (voor-achter:D ) en gooi die ook netjes in de prullenbak en...weg. prullenbakje weer netjes naast de plee, deurtje opengemaakt en de vrouwtejs liet ik lekker t stinkhol binnengaan:p
 
Jij hebt ook overal schijt aan :D
 
Ik ben echt stomverbaasd dat 40% van de dbb'ers staand zijn reet afveegt. Ik dacht dat iedereen deze procedure altijd zittend doorliep. Maarja, weer wat bijgeleerd...
 
Back
Naar boven